Panama City

Reviews over Panama City

Onvergetelijk

Sanne,
    21-11-2018

Prachtig hotel met erg vriendelijke mensen die veel meer voor je doen dan nodig is voor de prijs van het hotel. Ze regelen vervoer en excursies voor je en brengen je overal naartoe. Ontbijt was elke dag verschillend wel weinig keuze helaas, kamers groot en schoon en erg modern. Zwembad lekker rustig en voldoende plek in zon en schaduw. De ligging is perfect. Je kunt Lopent moderne buurt van de stad bewonderen en het strand is ook lopend bereikbaar. Taxi vervoer naar het oude gedeelte van de stad en nationale parken zijn ook goed mogelijk en goedkoop te doen. Ook raad ik een tripje aan naar het Panama Kanaal. Personeel bracht ons erheen en haalde ons op voor slechts 5 euro. Ik raad dit hotel aan, aan mensen die de stad en omgeving willen verkennen en wat van het weer willen genieten in minder dan een week.

Gereisd alleenreizend in januari 2018

Super goede service behulpzaam en vriendelijk

Martin van Tol,
    1-5-2016

Gratis shutlebus van en naar de airport het is slechts 4 minuten van de airport sta je bij het hotel te wachten en het busje is net weg gaat er gewoon een reserve busje die jou gratis wegbrengt, kamers zijn erg luxe en het eten is er zeer goed, wij gaan daar altijd heen al we op doorreis zijn naar Boquette waar onze dochter woont.

Zij hebben regelmatig aanbiedingen waardoor de prijs ook zeer redelijk is, maar goed dat regelt onze panamese dochter.

Gereisd met partner in februari 2016

Heerlijk hip 5 sterren hotel

Yordy Oertel,
    18-9-2014

Na onze reis wilden we eindelijk een beetje ontspannen. De laatste paar dagen hebben we heerlijk in het hotel geslapen.

Gereisd met partner in april 2014

Fantastische sfeeraccommodatie in Panama City!

Hoppenbrouwers,
    9-4-2014

Na onze cruise vanuit Colon hebben we drie nachten gelogeerd in Dos Palmitos. Het verblijf hier was zeer aangenaam. Zowel de kamers als de algemene ruimtes zijn erg proper en van alle gemakken voorzien. De Nederlands sprekende gastvrouw deed er alles aan om het ons naar de zin te maken en regelde voor ons een 'excursie op maat'; ook konden we elke ochtend aangegeven wat onze wensen waren t.a.v. het ontbijt. Ook gaf zij ons goede tips t.a.v. het gebruik van de taxi's, de bezienswaardigheden en waar er betere restaurants te vinden zijn. Kortom een warm ontvangst in huiselijke sfeer in dit mooie land.

Gereisd met partner in april 2014

Een goed Bed & Breakfast

klepka,
    16-1-2014

Een prima locatie om een paar dagen te verblijven. De echtpaar Bill en Mieke zijn behulpzaam en gastvrij. Kamers zijn niet groot, maar schoon, goede bedden, voorzien van een kluisje en airco.

Gereisd met partner in januari 2014
Panama City scoort een 8,9 uit 10, op basis van 33 reviews