• Type accommodatie

• Waardering

75 accommodaties in

Panama City

Reviews over Panama City

Super, indrukwekkend.(niet meer dan 2-3 dagen)

brigitte, 3-2-2016

Panamakanaal is heel indrukwekkend. De wijk casco viejo is gezellig, veilig en cultureel interessant (wij zaten in deze wijk in boutique hotel Tantalo erg leuk).

De shoppingmalls zou ik links laten liggen, 500 honderd winkels, 500 x prut.

Met de taxi voor ong. 10$ daar Parque Natural Metropolitan gaan mogelijkheid tot ong. 2-3 uur vrij wandelen door het regenwoud, wij spotten daar luiaards, aapjes, motmots (soort neusaapje), capibari's, reetjes, toucans en de trogan een prachtige blauw, rode vogel. Gezellig en lekker eten doe je bij Casa Blanco (casco viejo).

stad vol contrasten

ron, 3-4-2014
    prima plek als uitgangspunt voor rondreis panama. zoek verblijf in casco viejo, de oude stad vol sfeer, restaurants,koffiecafes, waar de Panamezen wonen. zijn aan het renoveren, de leuke vismarkt met kleine restaurantjes voor verse ceviche/corvino, prachtige boulevard, de causeway en aan te bevelen op zaterdag boottocht door Panamakanaal met de sluizen. het zakencentrum met wolkenkrabbbers niet bijzonder, wel veel shoppingmails, wandel langs de zee, pak een boot naar een van de eilandjes niet als de Panamezen in het weekeinde. openbaar vervoer en taxi's plenty. verkeer chaotisch en druk, veel files in de stad. oude stad veilig voor toeristen, veel speciale toeristenpolitie, die oogje in het zeil houdt, veel terrassen en mooie pleinen, aanrader voor een paar dagen!

Panama, zeker proberen!

M, 16-2-2014
    Veel mensen kiezen voor Costa Rica, maar ik zou zeker Panama aanbevelen. Minder toeristen, dus je hoeft niet de horde achterna maar lekker je eigen plan trekken

Een goede vertrekplaats voor een rondreis

klepka, 16-1-2014

Een aantal dagen in Panama City verbleven, zowel aan het begin van onze rondreis, tussendoor en aan het einde van de rondreis.

Een drukke stad, waar de verkeersregels nauwelijks gehanteerd worden en waar je makkelijk kunt verdwalen. Accommodaties in de buitenwijken gehad, waar niets te beleven valt. De oude stad word op dit moment gerenoveerd en zal zeker als dit klaar is een bezoek waard zijn.

De stad heeft een mooie skyline vanaf de Causeway en het Panamakanaal met de Locks is leuk om te bekijken. Als je van shoppen houd dan is de Allbrook Mall aan te bevelen; een van de grootste shoppingmalls van Midden Amerika. op de Causeway zijn verschillende restaurants; hier twee restaurants geprobeerd, maar niet bijzonder. Het doet wat oubollig aan.

Panama City scoort een 8,1 uit 10, op basis van 31 reviews