Isla Colon

Reviews over Isla Colon

De Perfecte plek!

Sikander Mirza
    10-5-2017

Wat een prachtig eiland is dit met ontzettend veel mooie stranden, mijn vriendin en ik zijn dagelijks naar de strandjes in omgeving geweest en die stranden waren grotendeels leeg! Heerlijk! Voor de Panamese is het in mei,juni,juli winter dus die zijn niet op het strand te vinden. Aanrader is het restaurant 'buena vista' heerlijk eten en vooral heerlijk ijs met ananas en chocola.

Gereisd Met partner in juli 2016

mooie eilanden, maar...

carina de bondt
    11-5-2009

Inderdaad mooie eilanden, maar ... blijkbaar wonen de mensen daar graag tussen hun eigen vuil. Als je rondom het dorp kijkt moet je echt door het vuil kijken om het mooie ervan te zien. De taxiboten zijn inderdaad duur, ze profiteren echt van de toeristen, als je niet akkoord bent met de prijzen, kom je nergens ! We logeerde wel in een mooi huisje, Saigoncito net buiten het centrum midden tussen de plaatselijke bevolking. Dit verblijf is wel een aanrader, je hebt er een ingerichte keuken met grote ijskast + diepvrieskast. Ook 2 fietsen om snel in het dorp te zijn. Ondanks al het negatieve hebben we wel mooie boottochten gedaan en vele vissen en prachtige stranden gezien.

Gereisd Met partner in Mon May 11 2009 15:30:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi eiland waar toerisme in opkomst is

petra
    9-9-2008

we komen hier vaak en zijn dol op dit ongerepte eiland,met de prachtige jungle en mooie witte stranden,zoals bluff beach,waar je uren kan lopen zonder iemand tegen te komen. leuk dorpje met tropische sfeer.

Gereisd Met partner in Tue Sep 09 2008 09:09:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Minder

DBC
    25-7-2008

Na een groot deel van een geweldig Panama te hebben gezien hadden we Bocas als korte afsluiter gekozen. Het was niets in vergelijking met de rest van het land. We hadden gelukkig een goed hotel en de omgeving was ook erg mooi, maar het eiland zelf en zijn stadje...

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Isla Colon is m

Robert
    23-9-2007

Isla Colon is m.i. geen Panama en als je de rest van het land hebt gezien kan het heel erg tegenvallen. Stranden moet je bezoeken, want zijn meestal niet bij de ho(s)tels in de buurt. Is m.i. over het algemeen een erg toeristisch eilandje. Na 2 - 3 dagen weet je het wel.

Isla Colon scoort een 7,5 uit 10, op basis van 10 reviews