Hotel Tropical Suites

Hotel Tropical Suites

1 review over Hotel Tropical Suites in het Nederlands

fantastisch maar het weer niet altijd safe

brigitte
3-2-2016

Het hotel ligt schitterend en wij kregen een upgrade naar de presidential suite en later naar het penthouse. Enorme ruimte zowel binnen als buiten. De kamers aan de straat kant waar ze er 10 van hebben, raad ik zeker af.ook de seaview kamers zijn ruim met mooi uitzicht. Personeel is heel vriendelijk. Ontbijten doe je bij 1 van de 3 naastgelegen restaurantjes, waarvan 2 leuk aan het water en leuke bediening.

Gereisd Met vrienden in januari 2016

• AdresCalle Primera (First Street) - Isla 1
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+507 757 9081

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Tropical Suites

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropical Suites in Isla Colon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropical Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.