Hotel Punta Caracol Acqua Lodge

Hotel Punta Caracol Acqua Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Caracol Acqua Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Punta Caracol Acqua Lodge in het Nederlands

perfect, nb! geen airco

john
26-4-2009

Vanuit je bed jump je zo het water in en kun je lekker snorkelen. Kan 's nachts wel wat warm worden. Echt lekker en gavarieerd eten, heerlijk rustig en volop privacy met zeer ruime kamers. Wij zijn er in in 2005 geweest.

Gereisd Met partner in april 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Punta Caracol Acqua Lodge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Punta Caracol Acqua Lodge in Isla Colon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Punta Caracol Acqua Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.