Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°23°

3 reviews over Hotel Playa Tortuga in het Nederlands

HEEL MOOI HOTEL

ferdipauwels
11-2-2012

Hotel Tortuga, is erg mooi en prachtig gelegen, mooie kamers, erg goed a la carte eten, ontbijt prima. geen minpunten wat ons betreft.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overschat hotel

Johan Taal
21-5-2010

Wij zaten daar vorige jaar november. We dachten na 2 weken Costa Rica en 3 dagen Panama stad nog 5 dagen bij te komen in een * resort op een tropisch eiland. Niet dus. Het regende 3 dagen lang (kan voorkomen in die tijd van het jaar) en het hotel was vrijwel leeg. Dat leek ons in eerste instantie wel fijn. alle aandacht van het personeel gaat naar jou......nee dus, slechet service (pick-up van hotel van airstrip was te laat), matig ontbijt (door matige bezetting was het a la carte en obers begrepen er niets van gezien de koude en foutieve gerechten), en muf ruikende kamer. Wij geven dit hotel maximaal *. Wel een leuk eiland en schitterende dolfijnen tour gehad (incl de red frog)

Gereisd Met partner in november 2009

Overschat hotel dat geen ***** waard is

Johan Taal
21-5-2010

Gereisd Met partner in november 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Tortuga voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Tortuga in Isla Colon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Tortuga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.