Hotel Playa Tortuga

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Tortuga voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Playa Tortuga in het Nederlands

• 9ferdipauwels11-02-2012

HEEL MOOI HOTEL

Hotel Tortuga, is erg mooi en prachtig gelegen, mooie kamers, erg goed a la carte eten, ontbijt prima. geen minpunten wat ons betreft.

9Eten
    10Kamers
    9Service
    9Ligging

Met vrienden

• 5Johan Taal21-05-2010

Overschat hotel

Wij zaten daar vorige jaar november. We dachten na 2 weken Costa Rica en 3 dagen Panama stad nog 5 dagen bij te komen in een * resort op een tropisch eiland. Niet dus. Het regende 3 dagen lang (kan voorkomen in die tijd van het jaar) en het hotel was vrijwel leeg. Dat leek ons in eerste instantie wel fijn. alle aandacht van het personeel gaat naar jou......nee dus, slechet service (pick-up van hotel van airstrip was te laat), matig ontbijt (door matige bezetting was het a la carte en obers begrepen er niets van gezien de koude en foutieve gerechten), en muf ruikende kamer. Wij geven dit hotel maximaal *. Wel een leuk eiland en schitterende dolfijnen tour gehad (incl de red frog)

4Eten
    4Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    4Service
    7Ligging

• 6Johan Taal21-05-2010

Overschat hotel dat geen ***** waard is

5Eten
    5Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    5Service
    7Ligging

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Tortuga voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Playa Tortuga

0 vragen over Hotel Playa Tortuga

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats