Lodge Panama's Paradise - Saigoncito

Lodge Info

11 reviews over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito in het Nederlands

• 9Lianne van der Hoef03-03-2009

Super relaxt!!

Gedurende ons verblijf van 6 nachten hebben we veel gezien op en rond om het eiland. We hebben ook veel tijd in het huisje doorgebracht daar er aardig wat tropische buien vielen. Doordat je veel bewegingsruimte heb in je huisje en omgeven wordt door planten, bloemen en kolibries kan je heerlijk onder het genot van jezelf gemaakte shake genieten van al dat moois vanuit je hangmat.

Echte een hele mooie plek.

Groetjes Simon en Lianne

9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

3 tips over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito

• ron, 30-01-2014

maak je eigen ontbijt e.a. 2 supermarkten om de hoek, drink een drankje op je eigen waranda, ga er met fiets op uit!

• panamasparadise, 29-03-2010

De fiets is op Bocas, net als in Nederland, de manier om van A naar B te komen. Bij Panama`s Paradise Caribbean Cabanas zijn fietsen inbegrepen. Maar verblijf je ergens anders, dan kun je fietsen huren bij Bocas Bicis, naast restaurante la Ballena. De tweede fiets voor de helft van de prijs. Twee fietsen voor een week is $75. Absolute aanrader is een bezoek aan Bluff Beach en op de terugweg een bezoek aan La coralina, een drankje en hapje doen bij onze nederlandse Elvira! Gezellig!

• Jenny, 29-03-2010

Als je verblijft op Isla Colon, moet je zeker in el Pecado gaan eten. Dit restaurant bevindt zich op de hoofdstraat, in het hotel Laguna. Absolute aanrader is Biefstuk met blauwe kaas saus... Mmmhh, alleen al als ik eraan denk, loopt het water me in de mond... Eet smakelijk!

0 vragen over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito

Lodge info

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette