Lodge

3 reviews over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito in het Nederlands

Super relaxed!

Lisette Juffermans
29-4-2010

Indien je wat van het 'echte' Bocas wil zien in het minder toeristiche gedeelte en in een heerlijk verzorgd apartementje wil zitten met alles erop en eraan dan is dit 'the place to be'. Leuk ingericht, lekker bed, heerlijke douche en keuken waar niks ontbreekt en zelfs tv en wifi. En dan krijg je er ook nog een fiets bij inbegrepen en ook nog zo'n lekkere fiets waar je heerlijk het eiland op kunt rondtoeren! Het leuke vind ik dat de apartmenten in een schattig straatje zijn gelegen in de wijk Saigon lekker weg van alle drukte maar als je de drukte wil opzoeken ben je er zo in 5 min fietsen. Ik ging erheen om een paar dagen lekker te kunnen ontspannen en dat is zeker gelukt. Er is een grote veranda waar ik elke ochtend heerlijk met een kop koffie en mn boek in de hangmat heb doorgebracht. Zeker een aanrader!

Gereisd Alleenreizend in april 2010

'Bocas, een geweldige ervaring!'

Meike
11-4-2010

Ik verbleef in een van de huisjes net voordat het verhuurd werd. Helaas kon in maar één lang weekend blijven op Bocas in verband met mijn stage. Het huisje is super knus heeft alles wat je nodig hebt en ligt op een mooie plek.

Bocas zelf is geweldig. De sfeer, de mensen, het eten, de stranden en het klimaat.. één groot paradijs! Lekker een beetje rondfietsen over het eiland, Salsa dansen in een van de disco's boven de zee of op het strand. Ik ga er zeker nog een keer terug!

Gereisd Alleenreizend in februari 2007

Fantastische plek

Mandy
30-3-2010

Ik heb 2 maanden in Panama gezeten en ik heb voornamelijk mijn tijd doorgebracht in een Saigoncito huisje van Jenny! De huisjes zijn erg mooi, netjes, schoon en gezellig! Zeker een aanrader als je in Bocas Del Toro overnacht!

Gereisd Alleenreizend in januari 2009

Lodge info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Panama's Paradise - Saigoncito in Isla Colon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.