Lodge Panama's Paradise - Saigoncito

Lodge Info

3 reviews over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito in het Nederlands

• 8Monique 11-10-2010

Topper!!

Leuke kamers. Supervriendelijke service en inclusief huurfiets!! Gezellig gedeeld terras met tafels en hangmatten. Goeie tips en heel behulpzaam en WIFI!

9Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    6Ligging

• 8Matthijs16-04-2010

Gezellig, simpel maar perfect hotel!

Een erg leuk hotel in Bocas del Toro. Eigenaar en gastdame Jenny is helemaal geslaagd in haar missie om een gezellig hotel neer te zetten in Bocas met een goede service. Ze komt graag een praatje maken en denkt met je mee. De ligging is gelukkig niet in het toeristische gedeelte, waar de hotels en appartementen in een rij liggen. Maar het ligt ook niet afgelegen: het is prima per fiets te bereiken, zelfs ´s avonds. Bij Jenny zitten de fietsen zelfs al in de prijs (slim!) Als je niet al te veel luxe verwacht (alles werkt verder prima), dan zit je hier helemaal goed!

8Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

• 9lisa08-04-2010

Saigoncito is Panama`s Paradise

Bocas del Toro was voor ons de afsluiting van een reis door Centraal Amerika van drie maanden, en wat hebben we het getroffen! Al zoekende op het internet kwam ik uit op Panamas Paradise Caribbean Cabanas. Hier huurden wij drie kamers (Saigoncito 4, 5 en 6) die samen een ruim balkon delen. Dit was de plek waar we naar op zoek waren! Dichtbij het centrum, maar in een rustige buurt, waar we lekker konden chillen in de hangmat en genieten van de carribische geluiden om ons heen. De kamers zijn een verademing na veel plekken waar we ¨gewoond¨ hebben: schoon, gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Heerlijk om weer eens TV te kijken, lekker rustig te slapen en je eigen potje te koken. Het beste van alles was dat we er fietsen bijkregen. Het voelde als thuiskomen, maar dan op zn carribisch, op een geweldig eiland! Misschien tot ziens, had niet beter gekunt!

10Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service
    8Ligging

3 tips over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito

• ron, 30-01-2014

maak je eigen ontbijt e.a. 2 supermarkten om de hoek, drink een drankje op je eigen waranda, ga er met fiets op uit!

• panamasparadise, 29-03-2010

De fiets is op Bocas, net als in Nederland, de manier om van A naar B te komen. Bij Panama`s Paradise Caribbean Cabanas zijn fietsen inbegrepen. Maar verblijf je ergens anders, dan kun je fietsen huren bij Bocas Bicis, naast restaurante la Ballena. De tweede fiets voor de helft van de prijs. Twee fietsen voor een week is $75. Absolute aanrader is een bezoek aan Bluff Beach en op de terugweg een bezoek aan La coralina, een drankje en hapje doen bij onze nederlandse Elvira! Gezellig!

• Jenny, 29-03-2010

Als je verblijft op Isla Colon, moet je zeker in el Pecado gaan eten. Dit restaurant bevindt zich op de hoofdstraat, in het hotel Laguna. Absolute aanrader is Biefstuk met blauwe kaas saus... Mmmhh, alleen al als ik eraan denk, loopt het water me in de mond... Eet smakelijk!

0 vragen over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito

Lodge info

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette