Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
8,8

5 reviews over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito in het Nederlands

unieke plek onder nederlandse leiding

ron
30-1-2014

lodge panama Paradise leuke appartement (nr 5) met complete keuken, goede bedden, ventilatoren, gedeelde waranda met hangmat, loungebank en tafel met stoelen om heerlijk te relaxen, met 2 fietsen om eiland te verkennen, uit centrum , maar makkelijk te bereiken, goede ontvangst met welkomsdrankje en vragen staat er vrij.... dichtbij strandje, temidden van de Panamezen. aanrader voor verblijf op eiland isla colon.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Saigoncito is echt heel leuk!!

bemcath
26-7-2009

Veel mensen zijn geneigd de reisgidsen te volgen om iets uit te zoeken, maar soms loop je ergens tegenaan wat echt nog veel leuker is!!!Zo ook Saigoncito!!! Zo veel ruimte, je eigen (goed uitgeruste!) keuken, goeie matras, relaxveranda met hammocks. Alles netjes, schoon en mooi ingericht, echt leuk!!! Zoals de foto's zijn op de website, zo is het ook echt!!!

Gereisd Met partner in juli 2009

een aanrader

carina de bondt
11-5-2009

Mooi aleenstaand huisje met tropisch tuin rondom met vele vogeltjes. Mooi onderhouden en alles voorhanden (ook 2 fietsen). Echt wel een aanrader om er te verblijven, rustig en toch dicht bij de hoofdstraat van het dorp

Gereisd Met partner in mei 2009

Mooi huisje gelegen tussen de tropische planten

De Bondt Carina
11-5-2009

We hebben 2 nachten gelogeerd in saigoncito I met ons twee. Romantisch vrijstaand huisje, mooi ingericht, alles voorhanden, zelfs 2 fietsen waar we makkelijk mee naar het dorp konden rijden en boodschappen doen. Mooie kleine tropische tuin rondom het huisje met vele vogels.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super relaxt!!

Lianne van der Hoef
3-3-2009

Gedurende ons verblijf van 6 nachten hebben we veel gezien op en rond om het eiland. We hebben ook veel tijd in het huisje doorgebracht daar er aardig wat tropische buien vielen. Doordat je veel bewegingsruimte heb in je huisje en omgeven wordt door planten, bloemen en kolibries kan je heerlijk onder het genot van jezelf gemaakte shake genieten van al dat moois vanuit je hangmat.

Echte een hele mooie plek.

Groetjes Simon en Lianne

Gereisd Met partner in februari 2009

Lodge info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Panama's Paradise - Saigoncito in Isla Colon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.