Lodge Panama's Paradise - Saigoncito

LodgeWeer vandaag33°23°
Lodge Panama's Paradise - Saigoncito
8,9

11 reviews over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito in het Nederlands

lodge panama Paradise leuke appartement (nr 5) met complete keuken, goede bedden, ventilatoren, gedeelde waranda met hangmat, loungebank en tafel met stoelen om heerlijk te relaxen, met 2 fietsen om eiland te verkennen, uit centrum , maar makkelijk te bereiken, goede ontvangst met welkomsdrankje en vragen staat er vrij.... dichtbij strandje, temidden van de Panamezen. aanrader voor verblijf op eiland isla colon.

Topper!!

Monique
11-10-2010

Leuke kamers. Supervriendelijke service en inclusief huurfiets!! Gezellig gedeeld terras met tafels en hangmatten. Goeie tips en heel behulpzaam en WIFI!

Super relaxed!

Lisette Juffermans
29-4-2010

Indien je wat van het 'echte' Bocas wil zien in het minder toeristiche gedeelte en in een heerlijk verzorgd apartementje wil zitten met alles erop en eraan dan is dit 'the place to be'. Leuk ingericht, lekker bed, heerlijke douche en keuken waar niks ontbreekt en zelfs tv en wifi.

En dan krijg je er ook nog een fiets bij inbegrepen en ook nog zo'n lekkere fiets waar je heerlijk het eiland op kunt rondtoeren! Het leuke vind ik dat de apartmenten in een schattig straatje zijn gelegen in de wijk Saigon lekker weg van alle drukte maar als je de drukte wil opzoeken ben je er zo in 5 min fietsen. Ik ging erheen om een paar dagen lekker te kunnen ontspannen en dat is zeker gelukt. Er is een grote veranda waar ik elke ochtend heerlijk met een kop koffie en mn boek in de hangmat heb doorgebracht. Zeker een aanrader!

Gezellig, simpel maar perfect hotel!

Matthijs
16-4-2010

Een erg leuk hotel in Bocas del Toro. Eigenaar en gastdame Jenny is helemaal geslaagd in haar missie om een gezellig hotel neer te zetten in Bocas met een goede service. Ze komt graag een praatje maken en denkt met je mee. De ligging is gelukkig niet in het toeristische gedeelte, waar de hotels en appartementen in een rij liggen. Maar het ligt ook niet afgelegen: het is prima per fiets te bereiken, zelfs ´s avonds. Bij Jenny zitten de fietsen zelfs al in de prijs (slim!) Als je niet al te veel luxe verwacht (alles werkt verder prima), dan zit je hier helemaal goed!

'Bocas, een geweldige ervaring!'

Meike
11-4-2010

Ik verbleef in een van de huisjes net voordat het verhuurd werd. Helaas kon in maar één lang weekend blijven op Bocas in verband met mijn stage. Het huisje is super knus heeft alles wat je nodig hebt en ligt op een mooie plek.

Bocas zelf is geweldig. De sfeer, de mensen, het eten, de stranden en het klimaat.. één groot paradijs! Lekker een beetje rondfietsen over het eiland, Salsa dansen in een van de disco's boven de zee of op het strand. Ik ga er zeker nog een keer terug!

Saigoncito is Panama`s Paradise

lisa
    8-4-2010

Bocas del Toro was voor ons de afsluiting van een reis door Centraal Amerika van drie maanden, en wat hebben we het getroffen! Al zoekende op het internet kwam ik uit op Panama`s Paradise Caribbean Cabanas. Hier huurden wij drie kamers (Saigoncito 4, 5 en 6) die samen een ruim balkon delen. Dit was de plek waar we naar op zoek waren! Dichtbij het centrum, maar in een rustige buurt, waar we lekker konden chillen in de hangmat en genieten van de carribische geluiden om ons heen. De kamers zijn een verademing na veel plekken waar we ¨gewoond¨ hebben: schoon, gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Heerlijk om weer eens TV te kijken, lekker rustig te slapen en je eigen potje te koken. Het beste van alles was dat we er fietsen bijkregen. Het voelde als thuiskomen, maar dan op z`n carribisch, op een geweldig eiland! Misschien tot ziens,

had niet beter gekunt!

Fantastische plek

Mandy
    30-3-2010

Ik heb 2 maanden in Panama gezeten en ik heb voornamelijk mijn tijd doorgebracht

in een Saigoncito huisje van Jenny!

De huisjes zijn erg mooi, netjes, schoon en gezellig!

Zeker een aanrader als je in Bocas Del Toro overnacht!

Saigoncito is echt heel leuk!!

bemcath
      26-7-2009

Veel mensen zijn geneigd de reisgidsen te volgen om iets uit te zoeken, maar soms loop je ergens tegenaan wat echt nog veel leuker is!!!Zo ook Saigoncito!!! Zo veel ruimte, je eigen (goed uitgeruste!) keuken, goeie matras, relaxveranda met hammocks. Alles netjes, schoon en mooi ingericht, echt leuk!!! Zoals de foto's zijn op de website, zo is het ook echt!!!

een aanrader

carina de bondt
        11-5-2009

Mooi aleenstaand huisje met tropisch tuin rondom met vele vogeltjes.

Mooi onderhouden en alles voorhanden (ook 2 fietsen).

Echt wel een aanrader om er te verblijven, rustig en toch dicht bij de hoofdstraat van het dorp

Mooi huisje gelegen tussen de tropische planten

De Bondt Carina
          11-5-2009

We hebben 2 nachten gelogeerd in saigoncito I met ons twee. Romantisch vrijstaand huisje, mooi ingericht, alles voorhanden, zelfs 2 fietsen waar we makkelijk mee naar het dorp konden rijden en boodschappen doen. Mooie kleine tropische tuin rondom het huisje met vele vogels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Panama's Paradise - Saigoncito in Isla Colon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Panama's Paradise - Saigoncito scoort een 8.85 uit 10 op basis van 11 reviews.