Lodge Panama's Paradise - Saigoncito

Lodge info

Meer lodge info

11 reviews over Lodge Panama's Paradise - Saigoncito

• 9ron30-01-2014

unieke plek onder nederlandse leiding

lodge panama Paradise leuke appartement (nr 5) met complete keuken, goede bedden, ventilatoren, gedeelde waranda met hangmat, loungebank en tafel met stoelen om heerlijk te relaxen, met 2 fietsen om eiland te verkennen, uit centrum , maar makkelijk te bereiken, goede ontvangst met welkomsdrankje en vragen staat er vrij.... dichtbij strandje, temidden van de Panamezen. aanrader voor verblijf op eiland isla colon.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Monique 11-10-2010

Topper!!

Leuke kamers. Supervriendelijke service en inclusief huurfiets!! Gezellig gedeeld terras met tafels en hangmatten. Goeie tips en heel behulpzaam en WIFI!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 10Lisette Juffermans29-04-2010

Super relaxed!

Indien je wat van het 'echte' Bocas wil zien in het minder toeristiche gedeelte en in een heerlijk verzorgd apartementje wil zitten met alles erop en eraan dan is dit 'the place to be'. Leuk ingericht, lekker bed, heerlijke douche en keuken waar niks ontbreekt en zelfs tv en wifi. En dan krijg je er ook nog een fiets bij inbegrepen en ook nog zo'n lekkere fiets waar je heerlijk het eiland op kunt rondtoeren! Het leuke vind ik dat de apartmenten in een schattig straatje zijn gelegen in de wijk Saigon lekker weg van alle drukte maar als je de drukte wil opzoeken ben je er zo in 5 min fietsen. Ik ging erheen om een paar dagen lekker te kunnen ontspannen en dat is zeker gelukt. Er is een grote veranda waar ik elke ochtend heerlijk met een kop koffie en mn boek in de hangmat heb doorgebracht. Zeker een aanrader!

Alleen gereisd in april 2010

• 8Matthijs16-04-2010

Gezellig, simpel maar perfect hotel!

Een erg leuk hotel in Bocas del Toro. Eigenaar en gastdame Jenny is helemaal geslaagd in haar missie om een gezellig hotel neer te zetten in Bocas met een goede service. Ze komt graag een praatje maken en denkt met je mee. De ligging is gelukkig niet in het toeristische gedeelte, waar de hotels en appartementen in een rij liggen. Maar het ligt ook niet afgelegen: het is prima per fiets te bereiken, zelfs ´s avonds. Bij Jenny zitten de fietsen zelfs al in de prijs (slim!) Als je niet al te veel luxe verwacht (alles werkt verder prima), dan zit je hier helemaal goed!

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 9Meike11-04-2010

'Bocas, een geweldige ervaring!'

Ik verbleef in een van de huisjes net voordat het verhuurd werd. Helaas kon in maar één lang weekend blijven op Bocas in verband met mijn stage. Het huisje is super knus heeft alles wat je nodig hebt en ligt op een mooie plek.

Bocas zelf is geweldig. De sfeer, de mensen, het eten, de stranden en het klimaat.. één groot paradijs! Lekker een beetje rondfietsen over het eiland, Salsa dansen in een van de disco's boven de zee of op het strand. Ik ga er zeker nog een keer terug!

Alleen gereisd in februari 2007

• 9lisa08-04-2010

Saigoncito is Panama`s Paradise

Bocas del Toro was voor ons de afsluiting van een reis door Centraal Amerika van drie maanden, en wat hebben we het getroffen! Al zoekende op het internet kwam ik uit op Panamas Paradise Caribbean Cabanas. Hier huurden wij drie kamers (Saigoncito 4, 5 en 6) die samen een ruim balkon delen. Dit was de plek waar we naar op zoek waren! Dichtbij het centrum, maar in een rustige buurt, waar we lekker konden chillen in de hangmat en genieten van de carribische geluiden om ons heen. De kamers zijn een verademing na veel plekken waar we ¨gewoond¨ hebben: schoon, gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Heerlijk om weer eens TV te kijken, lekker rustig te slapen en je eigen potje te koken. Het beste van alles was dat we er fietsen bijkregen. Het voelde als thuiskomen, maar dan op zn carribisch, op een geweldig eiland! Misschien tot ziens, had niet beter gekunt!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Mandy30-03-2010

Fantastische plek

Ik heb 2 maanden in Panama gezeten en ik heb voornamelijk mijn tijd doorgebracht in een Saigoncito huisje van Jenny! De huisjes zijn erg mooi, netjes, schoon en gezellig! Zeker een aanrader als je in Bocas Del Toro overnacht!

Alleen gereisd in januari 2009

• 9bemcath26-07-2009

Saigoncito is echt heel leuk!!

Veel mensen zijn geneigd de reisgidsen te volgen om iets uit te zoeken, maar soms loop je ergens tegenaan wat echt nog veel leuker is!!!Zo ook Saigoncito!!! Zo veel ruimte, je eigen (goed uitgeruste!) keuken, goeie matras, relaxveranda met hammocks. Alles netjes, schoon en mooi ingericht, echt leuk!!! Zoals de foto's zijn op de website, zo is het ook echt!!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8carina de bondt11-05-2009

een aanrader

Mooi aleenstaand huisje met tropisch tuin rondom met vele vogeltjes. Mooi onderhouden en alles voorhanden (ook 2 fietsen). Echt wel een aanrader om er te verblijven, rustig en toch dicht bij de hoofdstraat van het dorp

Gereisd met partner in mei 2009

• 8De Bondt Carina11-05-2009

Mooi huisje gelegen tussen de tropische planten

We hebben 2 nachten gelogeerd in saigoncito I met ons twee. Romantisch vrijstaand huisje, mooi ingericht, alles voorhanden, zelfs 2 fietsen waar we makkelijk mee naar het dorp konden rijden en boodschappen doen. Mooie kleine tropische tuin rondom het huisje met vele vogels.

Gereisd met partner in april 2009

Lodge Panama's Paradise - Saigoncito info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette