Hotel Casa Max

9Ligging

Hotel Info

2 reviews over Hotel Casa Max in het Nederlands

• 10Reech02-06-2016

Fantastisch hotel met een Top Service!

Onze vakantie op dit eiland was geweldig. Een super leuk hotel met een geweldige locatie en een rustige omgeving. Kamer zijn heel schoon en voorzien van airconditioning en warm water. The hosts are wonderful people! Heel behulpzaam, echte Toppers! Ontbijt en diner heerlijk, we kwamen helemaal niks tekort! Ik mis de pannekoeken en de overheerlijke cocktails. De sfeer was van meet af aan prima! Duikschool om de hoek met een hele goede leraar Alex (echt een aanrader!). Met de boot kun je varen naar prachtige baaien om te snorkelen. Mooie stranden zoals Starfish Beach en Zapatilla zijn zeker een aanrader om te bezoeken. Ik zou er zo weer naartoe willen gaan!!

10Eten
    10Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Service
    10Ligging

Met vrienden

• 10a v osch 24-11-2008

super leuk hotel

super leuk , mooi en schoon hotel + restaurant met een goede keuken en leuke gastvrije mensen ,als je op bocas del toro bent is dit de beste plek om te verblijven , goede ligging en bovendien niet duur.

10Eten
    10Kamers