6 reviews over Hotel Casa Max in het Nederlands

Een paradijs op aarde

E v/d Linden
2-3-2012

Dit is een super leuk, mooi en schoon hotel. De keuken is zeer goed en het zijn leuke gastvrije mensen. Het hotel heeft een zeer goede ligging en bovendien is het niet duur. Ik zou graag nog eens terug gaan naar deze plek.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super lokatie!

Judith
16-9-2009

Heerlijk relaxed hotelletje van vriendelijk Nederlandssprekend echtpaar

Gereisd Met partner in februari 2008

Hotel Casa Max wel duur

bemcath
29-7-2009

Op Isla Colon kan je wel een hoop meer kwaliteit voor je geld krijgen. Misschien komt het ook door de lonely planet waar in stond dat er gratis ontbijt was, wat niet zo bleek te zijn. Kamers zijn ook wel erg klein, maar wel leuk. Er was ook niemand die ons iets kon vertellen, en er was ook geen gratis internet of wifi, wat we op al onze andere verblijfplaatsen wel hadden. Er zijn wel pluspunten, alles is netjes schoon, ziet er mooi uit en het is een rustig hotel.

Gereisd Met partner in juli 2009

2008

supergezellig hotel van arie en shirley

petra
9-9-2008

het hotel ligt in het dorp,en heeft een tropische uitstraling. de kamers zijn voorzien van airco. het is heel gemoedelijk.

Gereisd Met partner in Tue Sep 09 2008 09:04:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

superleuk hotel en ook restaurant van arie en shirley!!!

petra
14-4-2008

superleuk hotel en ook restaurant van arie en shirley!!!

Gereisd Met partner in februari 2008
2007

Prima hotel, beheerd door hollands echtpaar, veel en goede

chris
28-8-2007

Prima hotel, beheerd door hollands echtpaar, veel en goede info over wat er te doen is op de eilanden Binnenkort wordt het restaurant geopend, mocht al eerder proeven van gerechten, belooft een toprestaurant te worden.

Gereisd Met partner in maart 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Max in Isla Colon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Max zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.