Hotel Casa Max

8.9Prijs/kwaliteit

Hotel Info

9 reviews over Hotel Casa Max in het Nederlands

• 10Reech02-06-2016

Fantastisch hotel met een Top Service!

Onze vakantie op dit eiland was geweldig. Een super leuk hotel met een geweldige locatie en een rustige omgeving. Kamer zijn heel schoon en voorzien van airconditioning en warm water. The hosts are wonderful people! Heel behulpzaam, echte Toppers! Ontbijt en diner heerlijk, we kwamen helemaal niks tekort! Ik mis de pannekoeken en de overheerlijke cocktails. De sfeer was van meet af aan prima! Duikschool om de hoek met een hele goede leraar Alex (echt een aanrader!). Met de boot kun je varen naar prachtige baaien om te snorkelen. Mooie stranden zoals Starfish Beach en Zapatilla zijn zeker een aanrader om te bezoeken. Ik zou er zo weer naartoe willen gaan!!

Met vrienden

• 10E v/d Linden02-03-2012

Een paradijs op aarde

Dit is een super leuk, mooi en schoon hotel. De keuken is zeer goed en het zijn leuke gastvrije mensen. Het hotel heeft een zeer goede ligging en bovendien is het niet duur. Ik zou graag nog eens terug gaan naar deze plek.

• 9Judith16-09-2009

Super lokatie!

Heerlijk relaxed hotelletje van vriendelijk Nederlandssprekend echtpaar

• 8bemcath29-07-2009

Hotel Casa Max wel duur

Op Isla Colon kan je wel een hoop meer kwaliteit voor je geld krijgen. Misschien komt het ook door de lonely planet waar in stond dat er gratis ontbijt was, wat niet zo bleek te zijn. Kamers zijn ook wel erg klein, maar wel leuk. Er was ook niemand die ons iets kon vertellen, en er was ook geen gratis internet of wifi, wat we op al onze andere verblijfplaatsen wel hadden. Er zijn wel pluspunten, alles is netjes schoon, ziet er mooi uit en het is een rustig hotel.

6Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    5Service

• 10a v osch 24-11-2008

super leuk hotel

super leuk , mooi en schoon hotel + restaurant met een goede keuken en leuke gastvrije mensen ,als je op bocas del toro bent is dit de beste plek om te verblijven , goede ligging en bovendien niet duur.

Met vrienden

• 9petra09-09-2008

supergezellig hotel van arie en shirley

het hotel ligt in het dorp,en heeft een tropische uitstraling. de kamers zijn voorzien van airco. het is heel gemoedelijk.

8Kamers
    8Prijs/kwaliteit

• 9Marjolijn de Vries10-08-2008

leuk hotel, lekker terras met heerlijk eten

Heel toegangelijk hotel, kinderen welkom. Leeker indisch/international restaurant met veel keus.

8Kamers

Familie

• 7petra14-04-2008

superleuk hotel en ook restaurant van arie en shirley!!!

• 9chris28-08-2007

Prima hotel, beheerd door hollands echtpaar, veel en goede info over wat er te doen is op de eilanden Binnenkort wordt het restaurant geopend, mocht al eerder proeven van gerechten, belooft een toprestaurant te worden.

0 tips over Hotel Casa Max

0 vragen over Hotel Casa Max