Hotel Bocas del Toro

Hotel Bocas del Toro

Kleine hotelsWeer vandaag33°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Bocas del Toro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bocas del Toro in het Nederlands

Mooi hotel

Backpackguru
6-12-2011

Het is een mooi hotel en dito kamers. De bediening is wisselvallig en de keuken goed. Aan de waterkant kun je heerlijk zitten en genieten van een lekker ontbijt of drankje.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bocas del Toro in Isla Colon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bocas del Toro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.