Reviews over Isla Colon

Fantastisch hotel met een Top Service!

Reech
    2-6-2016

Onze vakantie op dit eiland was geweldig. Een super leuk hotel met een geweldige locatie en een rustige omgeving. Kamer zijn heel schoon en voorzien van airconditioning en warm water. The hosts are wonderful people! Heel behulpzaam, echte Toppers! Ontbijt en diner heerlijk, we kwamen helemaal niks tekort! Ik mis de pannekoeken en de overheerlijke cocktails. De sfeer was van meet af aan prima! Duikschool om de hoek met een hele goede leraar Alex (echt een aanrader!). Met de boot kun je varen naar prachtige baaien om te snorkelen. Mooie stranden zoals Starfish Beach en Zapatilla zijn zeker een aanrader om te bezoeken. Ik zou er zo weer naartoe willen gaan!!

fantastisch maar het weer niet altijd safe

brigitte
    3-2-2016

Het hotel ligt schitterend en wij kregen een upgrade naar de presidential suite en later naar het penthouse. Enorme ruimte zowel binnen als buiten. De kamers aan de straat kant waar ze er 10 van hebben, raad ik zeker af.ook de seaview kamers zijn ruim met mooi uitzicht. Personeel is heel vriendelijk. Ontbijten doe je bij 1 van de 3 naastgelegen restaurantjes, waarvan 2 leuk aan het water en leuke bediening.

unieke plek onder nederlandse leiding

ron
    30-1-2014

lodge panama Paradise leuke appartement (nr 5) met complete keuken, goede bedden, ventilatoren, gedeelde waranda met hangmat, loungebank en tafel met stoelen om heerlijk te relaxen, met 2 fietsen om eiland te verkennen, uit centrum , maar makkelijk te bereiken, goede ontvangst met welkomsdrankje en vragen staat er vrij.... dichtbij strandje, temidden van de Panamezen. aanrader voor verblijf op eiland isla colon.

Redelijk hotel

maud
    7-2-2013

Over het algemeen een goed hotel. Goede ligging, mooi zwembad, lekker eten. Kamers vonden wij minder qua hygiëne

Een paradijs op aarde

E v/d Linden
    2-3-2012

Dit is een super leuk, mooi en schoon hotel. De keuken is zeer goed en het zijn leuke gastvrije mensen. Het hotel heeft een zeer goede ligging en bovendien is het niet duur.

Ik zou graag nog eens terug gaan naar deze plek.

Isla Colon scoort een 7,5 uit 10, op basis van 10 reviews