Isla Colon

Reviews over Isla Colon

• 10Sikander Mirza10-05-2017

De Perfecte plek!

Wat een prachtig eiland is dit met ontzettend veel mooie stranden, mijn vriendin en ik zijn dagelijks naar de strandjes in omgeving geweest en die stranden waren grotendeels leeg! Heerlijk! Voor de Panamese is het in mei,juni,juli winter dus die zijn niet op het strand te vinden. Aanrader is het restaurant 'buena vista' heerlijk eten en vooral heerlijk ijs met ananas en chocola.

• 9Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2016

• 8ron30-01-2014

relaxed druk bezocht eiland

internationale sfeer, veel backpackers, mooie stranden, duiken, snorkelen, lekker eten en drinken, boottochten

• 2Zorg voor natuur
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 10E v/d Linden02-03-2012

Geweldig paradijs

Je moet het gezien hebben.

• 10Sfeer in stad
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in maart 2011

• 8ferdipauwels11-02-2012

Bij mooi weer prachtige bestemming

Goed...tropische omgeving.

• 9Stranden

Gereisd met vrienden in november 2011

• 6carina de bondt11-05-2009

mooie eilanden, maar...

Inderdaad mooie eilanden, maar ... blijkbaar wonen de mensen daar graag tussen hun eigen vuil. Als je rondom het dorp kijkt moet je echt door het vuil kijken om het mooie ervan te zien. De taxiboten zijn inderdaad duur, ze profiteren echt van de toeristen, als je niet akkoord bent met de prijzen, kom je nergens ! We logeerde wel in een mooi huisje, Saigoncito net buiten het centrum midden tussen de plaatselijke bevolking. Dit verblijf is wel een aanrader, je hebt er een ingerichte keuken met grote ijskast + diepvrieskast. Ook 2 fietsen om snel in het dorp te zijn. Ondanks al het negatieve hebben we wel mooie boottochten gedaan en vele vissen en prachtige stranden gezien.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8petra09-09-2008

mooi eiland waar toerisme in opkomst is

we komen hier vaak en zijn dol op dit ongerepte eiland,met de prachtige jungle en mooie witte stranden,zoals bluff beach,waar je uren kan lopen zonder iemand tegen te komen. leuk dorpje met tropische sfeer.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2008

• 7DBC25-07-2008

Minder

Na een groot deel van een geweldig Panama te hebben gezien hadden we Bocas als korte afsluiter gekozen. Het was niets in vergelijking met de rest van het land. We hadden gelukkig een goed hotel en de omgeving was ook erg mooi, maar het eiland zelf en zijn stadje...

• 7Stranden

Gereisd met partner in september 2005

• 3Martine Moerkerke13-01-2008

We zijn hier 2 dagen geweest. Een en al ellende. Het slechtste hotel ter wereld (vieze lakens, geen schone handdoeken ter beschikking, vloer vies en vettig...)Konden geen ander hotel meer boeken want was nieuwjaar en alles vol. Wegen per fiets niet te berijden, slijk tot aan de knieën, fiets meer gedregen op schouder dan gereden, stranden waren dus ook niet echt bereikbaar. Daar moest je dan een bootje voor huren, tegen veel geld. Eten duur en niets speciaal, en veel geduld opbrengen, want soms namen ze de moeite zelfs niet om ons te bestellen. Nee, een absoluute afknapper was dit eiland.

• 4Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 3Stranden

Gereisd in januari 2008

• 6Robert23-09-2007

Isla Colon is m.i. geen Panama en als je de rest van het land hebt gezien kan het heel erg tegenvallen. Stranden moet je bezoeken, want zijn meestal niet bij de ho(s)tels in de buurt. Is m.i. over het algemeen een erg toeristisch eilandje. Na 2 - 3 dagen weet je het wel.

Gereisd met partner in september 2005

• 9chris28-08-2007

Eiland in de Caribien, vele faciliteiten, koraalriffen, jungle, 3 duikscholen, jungletours kortom, als je van de natuur houd, een must.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur