Vakantiehuis Panama`s Paradise Rafael`s House

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Panama`s Paradise Rafael`s House

• 9lisa13-04-2010

Het pareltje van de reis!

Reizend met kleine kinderen zijn wij altijd op zoek naar accomodaties waar we de ruimte hebben en kunnen koken. Na een paar dagen in Saigoncito gezeten te hebben, besloten we op aanraden van Jenny (manager) ook een paar dagen in Rafaels House op Bastimentos te verblijven. Dit was een geweldige aanvulling op onze reis door Panama. Rafaels House ligt in het hartje van het dorp, dat niet meer is dan een smalle hoofdstraat. Hier konden de kinderen voor de deur spelen, waar ze vriendjes maakten met de lokale kinderen. Hier hebben ze het nog steeds over. Ook voor ons was deze plek zeer aangenaam vertoeven. Het huis is ruim en heeft twee balkonnen met uitzicht op zee en op de hoofdstraat. Vanuit de hangmat genoten we van het carribische leventje dat zich afspeelt rondom het huis. De kamers hebben goede matrassen en je valt in slaap met het geluid van de zee op de achtergrond (als de bar vlakbij niet open is). Wij huurden het hele huis, maar je kan ook een van de twee kamers huren. Topper!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9Toby22-06-2009

Een vriendelijke plek op Bastimentos!

Rafaels house is een prima plek om te verblijven op Bastimentos. De kamers, de badkamer en de keuken zijn modern en vrij luxueus in vergelijking met veel andere opties op Bastimentos die of vrij standaard zijn of anders veel prijziger! Rafael woont al zijn hele leven op deze plek en vanuit hier kun je genieten van de langzame en relaxte sfeer die dit caribische eiland te bieden heeft! Wat ons betreft was Bastimentos een stuk mooier, echter en minder toeristisch dan het nabijgelegen eiland Colon! Trek aan die short en slippers (vergeet " "op straat" ook je shirt niet!), maak je op voor een modderige (maar avontuurlijke) wandeling naar het strand en suck up the caribbean vibe!

Gereisd met partner in maart 2009

0 tips over Vakantiehuis Panama`s Paradise Rafael`s House