Lodge La Loma Jungle Lodge

Meer lodge info

1 review over Lodge La Loma Jungle Lodge

• 9MK03-06-2011

unieke ervaring

Kleinschalig, slechts 3 kamers waarvan 2 hoger op de heuvel, dus inderdaad klimmen (over pad). Kamer is open, geen muren (alleen achterkant) waardoor je een schitterend uitzicht hebt op het water en het omliggende woud. Als je geluk hebt kan je vanuit je bed of hangmat apen zien rondslingeren. Als je pech hebt zie je alleen enge kruip en springbeestjes, want dat is de andere kant van het verhaal. Het is best eng om zonder beschutting te slapen, gelukkig is het slaapgedeelte beschermd door een soort klamboe-tent. Geen electriciteit in de kamer (voordeel, want dan zie je al die enge beesten niet in het donker). Steve en Karen zijn een geweldige gastheer en gastvrouw. Heerlijk gegeten samen met de andere gasten in het centrale gedeelte. Spijt dat we hier maar 1 nacht waren, 2 was beter geweest.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

0 tips over Lodge La Loma Jungle Lodge