Lodge Eclypse de Mar

Meer lodge info

1 review over Lodge Eclypse de Mar

• 9MK02-06-2011

Top!

5 Bungalows op palen in zee. Vanaf het hoofdeiland Bocas del Toro vaar je er in 10 minuten naar toe (isla Bastimentos). Bungalows mooi en smaakvol ingericht. Goed eten en heerlijke cocktails in het restaurant. Personeel en eigenaren supervriendelijk en servicegericht. Veel vissen en zeesterren te bewonderen, 's avonds zwommen er roggen rondom de bungalows. Op land ligt een stukje "tuin" incl. wandelpad waar je de rode kikkertjes en een luiaard kan spotten (helaas wonen er ook superspinnen). Kortom, echt genoten van het verblijf.

Minpuntjes: luide muziek in de baai 's avonds, afkomstig van het hoofdeiland (we wisten dit al van tevoren, en dan valt het best mee). Op het eiland zelf is niets te doen (behalve de excursies per boot, snorkelen, kanovaren).

Gereisd met vrienden in augustus 2010

0 tips over Lodge Eclypse de Mar