Bungalow Al Natural Resort

• 7.5Inrichting

Bungalow info

• Kinderopvang
Meer bungalow info

We hebben een aantal aanbieders voor Al Natural Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bungalow Al Natural Resort

• 9marieke31-03-2009

paradijs

Al Natural is een geweldige ervaring, mijn vriend en ik zijn hier 5 nachten geweest in maart 2009. Ons huisje op het strand bood ons alles wat we nodig hadden, zelf warm water. Het eten was is ontzettend lekker, altijd vers fruit, 3-ganger diner, veel afwisseling. De tours die geboekt kunnen worden zijn duur, maar als je op zo´n fantastische plek zit zijn deze totaal overbodig. Wij hadden 2 weken door Panama gereist en heel veel ondernomen en waren klaar voor een week relaxen. De betaling vooraf verliep prima, geen klachten over. De rest ter plaatse voldaan, het is prijzig, maar dat weet je van te voren. Ik had deze plaats niet willen missen, ik waande me een week in het paradijs. Ook werd er gegeten aan een lange tafel, het is erg leuk om andere reizigers te spreken en ervaringen uit te wisselen. Ik zal hier zeker nog eens terug willen komen. Complimenten voor Martin, hij was de manager tijdens ons verblijf ivm afwezigheid van Michel en Vincent.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8annette27-03-2009

mooie plek maar veel te duur

ligt 1 uur met de boot vanaf Bocas del Toro,alleen eten is incl. en goed. boottochten duur.onderkomen redelijk,soms lekkage!veel moeilijkheden bij betalingen vooraf,vertrouw het niet,ook andere aanwezige gasten hadden deze serieuze klacht!service laag,eigenaar michel interesseert het niet. snorkelartikelen pover.wel kano voorhanden. een beetje aan je lot overgelaten daar.

Gereisd met partner in februari 2009

0 tips over Bungalow Al Natural Resort