Lodge Canopy

Lodge Canopy

Lodge

1 review over Lodge Canopy in het Nederlands

Prachtige lodge voor vogelaars!

Udo Rijlaarsdam & Marina Dijs
3-4-2010

De Canopy lodge is geheel gericht op vogelaars en andere natuurliefhebbers. Mooi gelegen in een niet zo grote maar wel prachtige tuin met vogelvoederplaatsen waar de mooiste vogels op afkomen. De kamers zijn ruim en prettig. Eten is niet op hoogstaand culinair niveau maar voldoende. Wijn en frisdrank zijn bij de prijs inbegrepen, voor bier moet apart afgerekend worden?! De lodge beschikt over geweldige (vogel)gidsen die ervoor zorgen dat je veel meer ziet dan je in je eentje zou zien. Voor de excursies moet wel apart betaald worden terwijl het verblijf in de lodge ook al niet goedkoop is. Al het vervoer van en naar b.v. het vliegveld kan door de lodge geregeld worden. Voor natuurliefhebbers die er wat geld tegenaan willen gooien een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2010

Lodge info

Nog geen informatie beschikbaar over Lodge Canopy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Canopy in El Valle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Canopy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.