El Valle

Reviews over El Valle

mooie natuur gezellig plaatsje

ron
    3-2-2014

El Valle ligt temidden van prachtige bergen, watervallen, planten en bloemen en heeft overdekte markt, vooral op zondag veel kramen met kunst, souveniers, groenten e.a. in El Valle liggen bezienswaardigheden op loopafstand, alleen voor allemaal moet wat betaald worden! stadjes heeft mooie omgeving. en een behoorlijke aantal restaurants, goede bakkerijwinkel e.a. ga eens pizza eten bij Mario of corvina (vis) voor 3/4 dollar bij anderen. wel veel toeristen tov andere delen panama.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
El Valle scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews