Hotel Bristol Buenaventura

Hotel Bristol Buenaventurastersterstersterster

9Fenomenaal

Panama, Panama, Buenaventura

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Bristol Buenaventura voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

2 reviews over Hotel Bristol Buenaventura

• 9Werner Ghitti30-06-2010

Geweldig hotel met een fantastische beachclub.

Luxe op en top!! Toen wij er waren was het hotel net een maand open. Alles gloednieuw en zeer rustig. Wat een geweldig hotel en wat een heerlijke beachclub. Je wordt vanuit de lobby met een golfcar persoonlijk er naartoe gereden. Ook de ligbedden zijn heerlijk comfortabel. Ruime kamer met ensuite douche. Fraai balkon met uitzicht op zwembad en zee. Verschillende restaurants. Beperkte variëteit in eten, maar dat ging nog veranderen werd ons verzekerd. Heel vriendelijk en dienstbaar personeel. een echte aanrader voor mensen die er het geld aan willen uitgeven. Luxe met een hoofdletter 'L'

Gereisd met partner in maart 2009

• 9Walter & Jeanette30-04-2010

Prachtig

Dit is vooral een heel erg mooi hotel. Er is nergens op bezuinigd. Het is vrij nieuw, als over 1 of twee jaar de beplanting wat is gegroeid, zal het nog mooier zijn. De kamers zijn ruim, van alle gemakken voorzien, en met twee prima bedden. Er is een zwembad bij, en het strand, met nog een zwemad en een lunchrestaurant/bar, zit op 10 min lopen van de lobby. Er zijn ruim voldoende comfortabele bedjes. Service is prima, toen er geen telefoonverbinding was kon ik gewoon de mobiel van de manager gebruiken. Het ontbijt is goed. Lunch bij het strand is ook best goed. Diner is qua kwaliteit best goed, maar de porties zijn wat klein. Strategie hier is om laat te lunchen, dan heb je aan het diner wel genoeg totaan het ontbijt. Dit hotel heeft eigenlijk alles, behalve sfeer. Kan ook komen doordat het erg rustig was, zo aan het eind van het seizoen. Wij waren 's avonds vaak de enige gasten in de bar. Maar als je een strandvakantie in een superdeluxe hotel zoekt, ben je hier aan het goede adres.

Gereisd met partner in april 2010

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 km
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking