Lodge Jungle Lodge Tinamou Cottage

Lodge Jungle Lodge Tinamou Cottagestersterstersterster

8.7Fantastisch

Panama, Panama, Boquete (Chiriqui)

8.7Fantastisch

Lodge info

Meer lodge info

3 reviews over Lodge Jungle Lodge Tinamou Cottage

• 9Walter & Jeanette23-04-2010

Geweldig voor natuurliefhebbers.

Het is hier prachtig, midden in de natuur. Ontbijten op je eigen terras in het gezelschap van kolibries en eekhoorntjes. Er zijn hier drie huisjes. Wij hadden de Highland Cottage, met keuken, zithoek, groot terras etc. Bedden zijn vrij klein. Douche is redelijk, wel met (een beetje) warm water. Geen airco, maar dat heb je hier ook niet nodig (je zit op ruim 1.100 meter, dus niet zo heet). Het ontbijt is eenvoudig (is ook prima als je vroeg op pad gaat) maar op verzoek kan het ook uitgebreider. Er is geen restaurant bij. Aanraders zijn Panamonte en The Rock, of Bistro Boquete voor lunch of eenvoudig diner. De excursies zijn goed georganiseerd en zeer de moeite waard. Het grootste voordeel van de lodge, de ligging, is ook gelijk het grootste nadeel. De weg er naar toe verdient die benaming niet, en zonder 4WD auto kun je geen kant op. Je kunt altijd wel meerijden met Hans of Terry naar het dorp, maar het is lastig om een taxi terug te krijgen (is ons altijd wel gelukt).

Terry & Hans van der Vooren, eigenaar, 08-09-2010

Hallo Walter, bedankt voor deze mooie beoordeling. We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd! Het Queen bed 160x200 is vervangen voor een King size bed 180x200. In de 2e slaapkamer hebben we 2 een pers. bedden die samengevoegd kunnen worden tot 1 King bed .

De watermaatschappij heeft de waterdruk bij gesteld.

Er is een opmerking die we graag wat wil nuanceren "zonder 4WD auto kun je geen kant op". Een bezoek met gewone auto is mogelijk, maar er is een kans dat deze bij onze buren geparkeerd moet worden. op +/- 300m De taxi is ook een mogelijkheid, het is jullie ook altijd gelukt, en als nodig wij zijn de back up... Dat gezegd hebbende, als een Panama reiziger een auto huurt, is een kleine 4x4 de beste optie en niet alleen om Tinamou Cottage te bezoeken. Als je van de hoofdwegen af gaat wordt het snel slecht en is het beter om een kleine 4x4 te huren . (Suzuki Jimmy of Daihatsu Terios).

Meer info op de Tinamou web page. Vragen, wij helpen graag.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Max Ribbink05-06-2009

Super, met eigen nevel en regenwoud

Super, met eigen nevel en regenwoud met een trail van 1,5 uur. Hans en Terry zijn prima als host. Alles is prima verzorgd. Perfecte lodge voor een verblijf van minimaal 3 dagen

Gereisd met partner in januari 2009

• 9S. Bakker12-10-2008

Gastvrij, superschoon, maar afgelegen

Geweldige omgeving en super accommodatie, maar afgelegen, zonder auto ben je heeeel erg afhankelijk. Hans en Terry zullen er alles aan doen om het naar je zin te maken incl. het uitlenen van een DVD speler en fohn!! Let wel: het regenseizoen begint in oktober maar in september kan het ook flink regenen en onweren. Op het terras elke dag visite van 6-8 hummingbirds, maar ook andere vogels, vlinders, apen etc.

Gereisd met partner in september 2008

0 tips over Lodge Jungle Lodge Tinamou Cottage