Hotel Isla Verde Roundhouse Inn

Hotel Isla Verde Roundhouse Inn

8Fantastisch

Panama, Panama, Boquete (Chiriqui)

8Fantastisch

2 reviews over Hotel Isla Verde Roundhouse Inn

• 8Bart10-07-2010

Leuke keten!

Tijdens een rondreis Panama zijn we hier een paar dagen geweest. Ook dit is een terrein met meerdere huisjes op. De huisjes zijn rond en doen gezellig aan. Ons huisje had beneden een bed, een keuken, een zithoek en een badkamer. Dan was er een trappetje omhoog met nog 2 bedden. De kamers waren netjes.

Het ontbijt was goed. Je moest voor een bepaalde tijd 's avonds aankruisen wat je de ochtend erna wilde eten. De ligging is ideaal, omdat Boquete niet zo groot is.

Tips: * Canopy tour; * Mountainbikes huren (zeer nabije gelegen hotel verhuurde goede fietsen), waarmee we naar het Calderadal zijn gefietst met een prachtig uitzicht! * Zelfstandige hike richting vulkaan, als je voor het hotel het heuveltje begint te bewandelen hoef je alleen maar het pad te volgen.

Erg leuke accomodatie!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8r.nossin14-02-2010

Prachtige accommodatie in een mooie tropische tuin

De reservering per email was supersnel en enthousiast. We hadden een suite type Sark gereserveerd op de 1e verdieping, een soort studio met kingsize bed, eethoek, keuken, koffiezetapparaat en WIFI. Een terras aan de voorkant met bankje en een overdekte veranda en zitje aan de andere kant. Alles was nieuw gebouwd. Het meisje van de receptie was nogal afstandelijk. Ze heeft met veel moeite wel een koffietour geregeld, maar de service was moeizaam en de receptie niet uitnodigend. De locatie was perfect, restaurants en supermarkt om de hoek. Na een nacht slapen, dachten we iets anders over onze suite. De gordijnen waren vitrages, je kon er zo doorheen kijken en waren niet verduisterend. Bij de keuken, naast de badkamer, zelfs geen gordijn. Bovendien scheen er nog een grote lamp in het slaapgedeelte (later uitgezet). Het waait hier in de droge periode hard en je kon niet goed slapen door het geluid. De tuin was wel ontzettend mooi.

Gereisd met partner in januari 2010

0 tips over Hotel Isla Verde Roundhouse Inn