Hotel Fundadores

7.2Goed

Panama, Panama, Boquete (Chiriqui)

7.2Goed

6 reviews over Hotel Fundadores

• 8Backpackguru 04-12-2011

Leuk hotel

Fundadores is een leuk hotel, heeft schone kamers en een vriendelijke bediening. Het is optisch wat terug in de tijd, maar dat was juist het leuke aan dit hotel.

Gereisd met partner in januari 2008

• 7Peter05-05-2011

Gezellige, maar oude troep

Aan de titel kan ik weinig toevoegen. De kamers zijn erg verouderd, maar als je de kamer uitstapt sta je in een klien parkje waar een riviertje doorheen stroomt. Dus erg leuk om buiten te zitten. Het eten was zonder meer goed te noemen. Op 300 meter lopen een straatje met winkeltjes en restaurantjes.

Niet doen: excursie met wandeling om vogels te bekijken. Voor 35 euro per persoon maak je een wandeling, die je zelf gratis had kunnen maken en de gids had nauwelijks toegevoegde waarde (hoewel ze érg veel van vogels wist). Je krijgt het idee, dat je meeloopt op haar dagelijkse wandeling, alleen ving zij daar dit keer 250 euro voor.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 4Bert Visscher20-08-2010

Onder de maat

Kamer niet best: niet schoon, lakens met vlekken. Eten matig.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Linda18-08-2009

Geweldig

In tegenstelling tot de beoordeling hieronder vond ik dit hotel super!

ik was vooral onder de indruk van de ontzettend mooie tuin.

Kamers waren verder eenvoudig maar erg ruim, we hadden zelfs met zijn tweeen een kamer met twee ruimtes. Bedden waren niet als thuis, maar goed genoeg. Nou ben ik ook mee gegaan met deze rondreis met de instelling dat je je toch moet aanpassen aan de gewoontes van een ander land!

Ook nog eens heerlijk gegeten, grote porties. En de service was uitstekend!

Kan echt niets negatiefs bedenken.

Alleen gereisd in januari 2009

• 5Renate24-10-2008

Tjaaaaaaa

Dit hotel is toch een verhaal apart. Wij kwamen met een hele groep en onze kamer was nog enigzins netjes....een soort honneymoon (hoeren) kamer met roze gordijnen en een afschuwelijk lelijk sprei op het bed. Ramen waren niet aanwezig. Andere mensen uit de groep hadden echt een vreselijk vieze en slechte kamer, enorm slechte eenpersoons bedjes..... en in dit hotel is de plaatselijke disco gestationeerd....wat in houd dat als je zelf niet de hele nacht doorzakt in de discotheek je de hele nacht wakker ligt van de herrie....aangezien er geen ramen aanwezig zijn kun je alles meeluisteren. Het ontbijt hebben we niet genomen in het hotel weet uberhaupt ook niet ofdat een optie was..maar er zijn maar heel weinig (tot geen) andere hotels in Boquete en voor 1 nacht is dit hotel wel te overleven.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

0 tips over Hotel Fundadores

0 vragen over Hotel Fundadores

• Gratis wifiOp de kamer

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresAve. Fundadores Boquete 413(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website