Boquete (Chiriqui)

We hebben een aantal aanbieders voor Boquete (Chiriqui) voor je op een rij gezet:

Costa Rica Online

Reviews over Boquete (Chiriqui)

Zeer Mindfull Verblijf

M. Wagemans
    15-7-2016

In de bergen op 10km afstand van Boquete ligt deze zeer sfeervolle plek. Het is een koffieplantage, maar er is ook een prachtige uitgestrekte bloementuin, waar je heerlijk kunt wandelen. Je kunt trektochten / hikes door de bergen in de omgeving maken. Er staan tochten uitgezet vanaf je verblijf. Het eten is zeker een Michelinster waard. We zijn geen koffiedrinkers, maar de koffie is beroemd (zeer smaakvol). Ze hebben ook heerlijk eigengemaakt bier trouwens. Paradijsje op aarde. Ondanks de regentijd enorm genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig gelegen stadje

ron
    7-4-2014

boquete is gezellig plaatsje van waaruit trips naar de bergen/vulkanen en omgeving gemaakt kunnen worden. in plaatsje zelf wonen veel amerikaanse pensionado's vanwege heerlijke klimaat, de goedkope levensstandaard en de omgeving. ook koffieplantages in de buurt, marktjes, veel cafes en restaurants waar je voor zo'n 5 dollar prima eet.

Gereisd Met partner in januari 2014

bergdorpje in west Panama

Marijke van Rijt
    4-8-2008

Wij hebben 4 nachten doorgebracht bij villa Marita, ongeveer 3 kilometer buiten het plaatsje Boquete, in het westen van Panama. Mooie cabins, kleine huisjes in een mooi gebied met schitterend uitzicht. Alles schoon en goed verzorgd. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaren. Er is een grote open gezamenlijke ruimte met bibliotheek, waar de huisdieren, pappegaaien en toekans af toe rondfladderen en nieuwsgierig bij je komen zitten. Gratis internet en overheerlijke gratis versgezette koffie is hier verkrijgbaar. Wel reserveren want ze zijn vaak volgeboekt. ONtbijt is goed. Voor lunch en diner kan je hier niet terecht.

Gereisd Met partner in Mon Aug 04 2008 19:24:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Boquete (Chiriqui) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews