Boquete (Chiriqui)

Boquete (Chiriqui)

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Boquete (Chiriqui) voor je op een rij gezet:

Costa Rica Online

Reviews over Boquete (Chiriqui)

• 8jac meaux13-03-2019

fantasties

heerlijk en mooi natuur omgeving

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in februari 2019

• 10M. Wagemans15-07-2016

Zeer Mindfull Verblijf

In de bergen op 10km afstand van Boquete ligt deze zeer sfeervolle plek. Het is een koffieplantage, maar er is ook een prachtige uitgestrekte bloementuin, waar je heerlijk kunt wandelen. Je kunt trektochten / hikes door de bergen in de omgeving maken. Er staan tochten uitgezet vanaf je verblijf. Het eten is zeker een Michelinster waard. We zijn geen koffiedrinkers, maar de koffie is beroemd (zeer smaakvol). Ze hebben ook heerlijk eigengemaakt bier trouwens. Paradijsje op aarde. Ondanks de regentijd enorm genoten.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8ron07-04-2014

prachtig gelegen stadje

boquete is gezellig plaatsje van waaruit trips naar de bergen/vulkanen en omgeving gemaakt kunnen worden. in plaatsje zelf wonen veel amerikaanse pensionado's vanwege heerlijke klimaat, de goedkope levensstandaard en de omgeving. ook koffieplantages in de buurt, marktjes, veel cafes en restaurants waar je voor zo'n 5 dollar prima eet.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Mieke11-09-2012

bijzondere plek

Als je genoeg hebt van de warmte dan is dit een plaats om even bij te komen

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Mieke01-09-2012

bijzonder!

Leuke cafeetjes en terrassen, prachtige natuur.

• 9Sfeer in stad
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8Backpackguru 04-12-2011

Mooi gelegen

Mooi gelegen plaatsje, met een klei centrum. De omgeving is geweldig mooi en er zijn tal van activiteiten om te ondernemen.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in januari 2008

• 10kevin31-03-2011

Wat een Prachtig stukje Pananma

Wij zijn er 2 dagen geweest en heb er echt genoten!Het mooie koloniale Pananma met nog indiaanse bewoners en met een prachtige natuur!Zeker de moeite waard!!

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9kevin31-03-2011

Prachtige natuurgebied!!

Dit mooie gedeelte in Pananma is zeker de moeite waard.Het oude koloniaale Panama.En wat een prachtige natuur daar!!

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 8Marijke van Rijt04-08-2008

bergdorpje in west Panama

Wij hebben 4 nachten doorgebracht bij villa Marita, ongeveer 3 kilometer buiten het plaatsje Boquete, in het westen van Panama. Mooie cabins, kleine huisjes in een mooi gebied met schitterend uitzicht. Alles schoon en goed verzorgd. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaren. Er is een grote open gezamenlijke ruimte met bibliotheek, waar de huisdieren, pappegaaien en toekans af toe rondfladderen en nieuwsgierig bij je komen zitten. Gratis internet en overheerlijke gratis versgezette koffie is hier verkrijgbaar. Wel reserveren want ze zijn vaak volgeboekt. ONtbijt is goed. Voor lunch en diner kan je hier niet terecht.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur