Bed and Breakfast
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Bluff Lodge voor je op een rij gezet:

25 reviews over Bed and Breakfast Playa Bluff Lodge in het Nederlands

Geweldig

Brouwers
9-2-2015

Wij hebben geweldige dagen gehad met onze familie in het Playa Bluff Lodge. De lodge is eigendom van een zeer gastvrij Nederlands stel met jonge kinderen. Rondom de lodge is een mooie tuin met veel dieren (oa kaaimannen). Aan de voorkant van de lodge is een klein open restaurant waar wij ook ons ontbijt opgediend kregen. Het bijbehorende zwembad is niet groot maar netjes en perfect voor kinderen. De B&B bevindt zich helemaal aan het einde van het eiland waardoor het erg rustig is op het strand voor de B&B. Het is een perfecte locatie als je van rust en een mooie natuur houdt.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

Relexen kan hier prima

heer Willemse
3-2-2014

Personeel heeft liever dat je bij de buurman gaat eten.

Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijke plek op Colon

Marion
27-8-2013

Op ongeveer 20 min. rijden van het plaatsje is deze prima accommodatie op het eiland Colon in Panama. Het is een B&B van een Nederlands gezin. Ze zijn erg gastvrij en staan je met raad en daad bij om je verblijf daar top te maken. Het huis staat in een prachtige tuin waar je vrij kunt genieten van de natuur . Ook als het donker is kun je met een goede zaklamp veel zien in de tuin.Ontbijt naar wens wordt onder een overkapping in de achtertuin geserveerd.Er is een klein zwembad en vlak ernaast is een restaurant bij de zee Daar konden we lekker eten. Het strant is er prachtig en uitgestrekt. De zee was bij aankomst nog te wild om in te kunnen zwemmen. De laatste 2 dagen van ons verblijf was de zee rustig: heerlijk gezwommen. Vanuit de lodge waren verschillende activiteiten mogelijk: naast eindeloos wandelen op het rustige strand kon je rijden op een paard of quat of een jungjetour doen met de lokale Indiaanse gids die prima Engels sprak. Vanuit het plaatsje waren meer uitstapje mogelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

geweldig gastvrij

cora van houwelingen
13-1-2013

het was fantastisch. Een prachtige plek, goede bedden, een hele mooie tuin met veel dieren.

We hebben ontbeten met een groep apen boven ons , die de besjes uit de boom aten.

Veel kikkers, en de wandeling met de gids was mooi en we hebben zoveel kikkers en vogels gezien!

De gastvrijheid en de manier waarop je behandeld wordt moet een voorbeeld zijn voor vele lodges, dit was zo aangenaam.

Lekker zwembad en goed eten.

Kortom, van onze 3 weekse reis (verder door costa rica) waar we bij heel veel lodges en ook nederlanders zijn geweest, was dit de beste.

Chapeau.

Gereisd met partner in december 2012

Super Lodge in Panama

Rob & Angela
21-2-2012

Geweldige gastvrije ontvangst op een super mooie locatie. Ruime, schone kamers. Een heerlijk restaurant met leuke eigenaren. Er is ook mogelijkheid om een jungle toer te maken, dit is echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2012

Paradijsje in Midden Amerika

E en B
14-4-2011

Nederlandse eigenaren. Vriendelijke mensen die je heel veel kunnen vertellen over Bocas de Toro. En je kunnen helpen met leuke tours en uitstapjes. Grote tuin met veel dieren. Prachtig gelegen aan de ene kant regenwoud aan de andere kant stranden.Prima ontbijt.

Wel 20 minuten met de auto naar het stadje.

Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in maart 2011

Geweldig zo bij een gezellig Nederlands gezin

Davy Janssen
22-10-2010

Onvergetelijke vakantie ! De meeste dieren gezien in hun grote, mooie tuin.

Gereisd met partner in oktober 2010

jungle paradise

Christiaan macco
1-9-2010

De playa bluff lodge is een perfecte rustplaats voor natuurliefhebbers. Ik ben er samen met mijn vriendin 2 weken geweest om vandaaruit trips te gaan maken om dieren te spotten. Dit was echter niet nodig, wat daar al allemaal in de voor en achtertuin zat was ongeloofelijk. Luiaards, slangen, kikkers, padden opossums, kolibies, papagaaien, en roofvogels. Dit is nog maar een klein begin.

De eigenaren ( Helene en Reinier) zijn fantastische mensen en hebben ons uitstekend verzorgd en geholpen. Een fiets was gratis te lenen en een ritje naar en van het dorp was ook mogelijk.

De lokatie was echt super, de voortuin lag aan het strand en de achtertuin aan de jungle.

al met al hebben we hier dus een fantastische vakantie gehad. helene en Reinier bedankt hiervoor.

Gereisd met partner in augustus 2010

Playa Bluff lodge als een paradijs

Roberto
12-7-2010

Per ongeluk hier terecht gekomen.

Playa Bluff lodge ligt op 15 min rijden van het dorp Bocas del Toro, direct aan een verlaten strand, waar wij heerlijk konden wandelen.

De kamers waren groot en mugdicht.

We kregen ontbijt in een prachtige tuin aan een vijver vol met tropische kikkers en vissen.

Hiet kregen wij bezoek van apen en papagaaien.

Kortom een hele mooie tijd hier gehad en wij kunnen een ieder het aan raden.

Gereisd met partner in juli 2010

Heel erg mooie natuur

Esther
6-7-2010

Aan een verlaten strand.

Met een overwegigende natuur om je heen is dit een hele mooie lokatie.

Rond Playa Bluff lodge is een tropische tuin waar je de apen en vele andere dieren elke dag kunt zien.

De kamers zijn luxe ,het eten is prima.

Wij konden dagenlijks naar het dorp om andere toers te doen.

Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Playa Bluff Lodge in Bocas del Toro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Playa Bluff Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.