Bocas del Toro

Reviews over Bocas del Toro

Geweldig

Brouwers,
    9-2-2015

Wij hebben geweldige dagen gehad met onze familie in het Playa Bluff Lodge. De lodge is eigendom van een zeer gastvrij Nederlands stel met jonge kinderen. Rondom de lodge is een mooie tuin met veel dieren (oa kaaimannen). Aan de voorkant van de lodge is een klein open restaurant waar wij ook ons ontbijt opgediend kregen. Het bijbehorende zwembad is niet groot maar netjes en perfect voor kinderen. De B&B bevindt zich helemaal aan het einde van het eiland waardoor het erg rustig is op het strand voor de B&B. Het is een perfecte locatie als je van rust en een mooie natuur houdt.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

Relexen kan hier prima

heer Willemse,
    3-2-2014

Personeel heeft liever dat je bij de buurman gaat eten.

Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijke plek op Colon

Marion,
    27-8-2013

Op ongeveer 20 min. rijden van het plaatsje is deze prima accommodatie op het eiland Colon in Panama. Het is een B&B van een Nederlands gezin. Ze zijn erg gastvrij en staan je met raad en daad bij om je verblijf daar top te maken. Het huis staat in een prachtige tuin waar je vrij kunt genieten van de natuur . Ook als het donker is kun je met een goede zaklamp veel zien in de tuin.Ontbijt naar wens wordt onder een overkapping in de achtertuin geserveerd.Er is een klein zwembad en vlak ernaast is een restaurant bij de zee Daar konden we lekker eten. Het strant is er prachtig en uitgestrekt. De zee was bij aankomst nog te wild om in te kunnen zwemmen. De laatste 2 dagen van ons verblijf was de zee rustig: heerlijk gezwommen. Vanuit de lodge waren verschillende activiteiten mogelijk: naast eindeloos wandelen op het rustige strand kon je rijden op een paard of quat of een jungjetour doen met de lokale Indiaanse gids die prima Engels sprak. Vanuit het plaatsje waren meer uitstapje mogelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

geweldig gastvrij

cora van houwelingen,
    13-1-2013

het was fantastisch. Een prachtige plek, goede bedden, een hele mooie tuin met veel dieren.

We hebben ontbeten met een groep apen boven ons , die de besjes uit de boom aten.

Veel kikkers, en de wandeling met de gids was mooi en we hebben zoveel kikkers en vogels gezien!

De gastvrijheid en de manier waarop je behandeld wordt moet een voorbeeld zijn voor vele lodges, dit was zo aangenaam.

Lekker zwembad en goed eten.

Kortom, van onze 3 weekse reis (verder door costa rica) waar we bij heel veel lodges en ook nederlanders zijn geweest, was dit de beste.

Chapeau.

Gereisd met partner in december 2012

Super Lodge in Panama

Rob & Angela,
    21-2-2012

Geweldige gastvrije ontvangst op een super mooie locatie. Ruime, schone kamers. Een heerlijk restaurant met leuke eigenaren. Er is ook mogelijkheid om een jungle toer te maken, dit is echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2012
Bocas del Toro scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews