Bocas del Toro

We hebben een aantal aanbieders voor Bocas del Toro voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bocas del Toro voor je op een rij gezet:

Reviews over Bocas del Toro

Leuke plek, maar niet te lang

Wouter
    19-3-2014

Leuke plek om te gaan duiken of surfen. Veel meer dan dat is er niet te doen. De zorg voor de natuur en omgeving door de plaatselijke bevolking laat veel te wensen over; veel zwerfvuil en achterstallig onderhoud.

Gereisd Alleenreizend in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig plaatsje

Marion
    27-8-2013

We zjn er niet vaak geweest. Grappig om te zien waar de bushalte is en het rijschema te lezen. Want ja dat bestaat daar gewoon niet ...maar met vragen kwamen we er wel uit. Er is een bank en dat was wel erg handig omdat we met contant geld moesten betalen bij onze lodge en aangrenzend restaurant. Dat is logisch als het zo afgelegen ligt van het plaatsje.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plek om te snorkelen / duiken

Hans
    28-10-2011

De bebouwde eilanden van Bocas del Toro zijn niet heel spectaculair, maar de natuur is dat zeker wel. De door mangroven omringde wateren zijn kristalhelder. Er is veel vis te zien, prachtige plek om te duiken of snorkelen. Onder meer dolfijnen, leguanen, roggen gezien. Je kunt verse oesters zo van de wortels van de mangroven plukken.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Natuur en strand

E en B
    14-4-2011

Een combinatie van een mooie natuur "tropisch regenwoud" en mooie stranden waar je uren kunt lopen en niemand tegen komt. Veel mogelijkheden voor tours naar andere eilanden. Bewoond of niet. Dolfijnen spotten, pijlgifkikkers, leatherbeack schilpadden die eieren leggen(als je in het goede seizoen bent) In 1 woord geweldig.

Gereisd Met partner in maart 2011

Isla Colon

J.Huttinga
    24-9-2010

Ons hotel Bahia stond op Isla Colon. Toen wij hier waren was het vrij rustig. Er zijn leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes aan het water. Jammer genoeg ging het meeste vroeg dicht. Vanuit Isla Colon leuke excursies gemaakt zoals: een mangrovetocht, dolphinbay, redfrogbeach, vogeleiland en starbeach (strand vol met zeesterren).

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bocas del Toro scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews