Hotel Bocas del Mar

6 reviews over Hotel Bocas del Mar in het Nederlands

Geweldig

Erna
8-3-2015

Deze maand verbleven wij een aantal nachten in hotel Bocas del Mar. Het boutique hotel bestaat uit een aantal bungalows die werkelijk prachtig zijn met uitzicht op een sprookjesachtige baai. Het hotel heeft een prima out door restaurant met een Europees georienteerde keuken. Geen wonder omdat het hotel Belgisch management heeft. Er is van alles te doen: van kajakken tot boottrips naar "bounty stranden" of relaxen aan een van de zwembaden. Hotel Bocas del Mar is een echte toplocatie waar je rust, ontspanning en outdoor uitstekend kunt combineren. Een echte aanrader!

Een stukje paradijs!

Marielle
1-10-2013

Na de eerste overnachting in Panama City zijn we richting David gereden. Bij Boca Chica ligt dit hotel. Als je de weg er naar toe ziet, kun je je niet voorstellen dat je aan het einde van de weg op een prachtig Resort terecht komt. Echt super! Heerlijk schoon, relaxed en geweldig personeel!

nieuw hotel uitgebaat door Belgen

cindy Rooms
25-11-2012

Maak je een rondreis in Panama, dan moet je de streek van Boca Chica en de golf van Chiriqui zeker bezocht hebben. Nog weinig over te vinden in de reisgidsen, maar volgens ons een van de mooiste locaties: eilanden, witte stranden, walvissen, prachtige natuur...

Bocas del Mar is een super hotel, uitgebaat door een Belgische familie. Veel luxe en dat op een plaats waar je het niet zou verwachten. We zouden er maar 1 nachtje blijven, maar hebben er meteen 2 bijgeboekt!!

Schitterend!

Dimitri Verheyen
13-8-2012

Na een maand rondreizen in Panama en Costa Rica was Bocas del Mar, en heel deze streek, het hoogtepunt van onze vakantie.

Niettegenstaande we maar 2 nachten zouden blijven, hebben we toch nog een nachtje bijgeboekt!

Prachtige excursies op zee naar heel wat dichtbij gelegen eilanden, al of niet met witte stranden, walvissen, dolfijnen, krokodillen, pelikanen en zeeschildpadden. Wat een mooie streek!

Dit is het !!!

Cindy R.
10-8-2012

We zijn al in heel wat vakantie hotels geweest over gans de wereld, maar dit is echt TOP! Ook als is het hotel nog niet zo groot (het wordt nog uitgebreid), is het echt ideaal om Panama te ontdekken. Het ligt aan de zee met prachtig zicht over verschillende eilanden. Eventjes varen met de hotelboot en we zaten midden de walvissen en een prachtig bounty eiland!!

Dit is een verblijf voor ieder die van de natuur, zee, comfort, luxe, privacy en romantiek houdt! Niet zo goedkoop, maar zeker zijn prijs waard.

Fantastische romantische plek!

DoriDaan
4-8-2012

Dit nieuwe luxe accomodatie aan zee biedt echt top kwaliteit, kwa ligging, natuur, kamers, zwembad en restaurant. Het is niet te groot, niet te klein, met persosoonlijke vriendelijke service van buitenlands management en panamees personeel. De kamers zijn in feit lostaande cabans met een heerlijke badkamer, ligbad en douche, een terras met jacuzzi en rond groen.

Er is mogelijkheid om uitstapjes te maken en walvissen te gaan zien.Het restaurant heeft nog een beperkte maar goede kaart en er is mogelijkheid om te worden opgehaald van het vliegveld van David of bij de weg afslag naar Boca Chica.

We hebben een aantal aanbieders voor Bocas del Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bocas del Mar in Boca Chica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bocas del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.