Panama

Reviews over accommodaties in Panama

Onvergetelijk

Sanne,
    21-11-2018

Prachtig hotel met erg vriendelijke mensen die veel meer voor je doen dan nodig is voor de prijs van het hotel. Ze regelen vervoer en excursies voor je en brengen je overal naartoe. Ontbijt was elke dag verschillend wel weinig keuze helaas, kamers groot en schoon en erg modern. Zwembad lekker rustig en voldoende plek in zon en schaduw. De ligging is perfect. Je kunt Lopent moderne buurt van de stad bewonderen en het strand is ook lopend bereikbaar. Taxi vervoer naar het oude gedeelte van de stad en nationale parken zijn ook goed mogelijk en goedkoop te doen. Ook raad ik een tripje aan naar het Panama Kanaal. Personeel bracht ons erheen en haalde ons op voor slechts 5 euro. Ik raad dit hotel aan, aan mensen die de stad en omgeving willen verkennen en wat van het weer willen genieten in minder dan een week.

Gereisd alleenreizend in januari 2018

Heerlijk hip 5 sterren hotel

Yordy Oertel,
    18-9-2014

Na onze reis wilden we eindelijk een beetje ontspannen. De laatste paar dagen hebben we heerlijk in het hotel geslapen.

Gereisd met partner in april 2014

Een goed Bed & Breakfast

klepka,
    16-1-2014

Een prima locatie om een paar dagen te verblijven. De echtpaar Bill en Mieke zijn behulpzaam en gastvrij. Kamers zijn niet groot, maar schoon, goede bedden, voorzien van een kluisje en airco.

Gereisd met partner in januari 2014

Prachtig begin van onze vakantie!

Marielle,
    1-10-2013

Mieke en Bill zijn vriendelijke en behulpzame mensen. Erg gezellig! De kamer was schoon en ruim. De douche was ook keurig en schoon. Al met al een goede Bed and Breakfast.

Gereisd met partner in september 2013

De beste B&B in Panama Stad

Nienke,
    2-9-2013

In Juli 2013 hebben wij als start van onze rondreis door Panama en Costa Rica 3 nachten geslapen in Balboa Heights. Deze leuke B&B in een typisch Panamees huis ligt in een rustige wijk gunstig gelegen ten opzichte van het centrum en de luchthaven. Joris en Marijke zullen er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een super ontbijt met uitzicht op de tuin waar allerlei Flora en Fauna te vinden zijn. De kamers zijn schoon en leuk ingericht. Kortom een echte aanrader om Panama stad en de regio te verkennen.

Gereisd met partner in januari 2013