4-sterren accommodaties Panama

Reviews over accommodaties in Panama

Onvergetelijk

Sanne,
    21-11-2018

Prachtig hotel met erg vriendelijke mensen die veel meer voor je doen dan nodig is voor de prijs van het hotel. Ze regelen vervoer en excursies voor je en brengen je overal naartoe. Ontbijt was elke dag verschillend wel weinig keuze helaas, kamers groot en schoon en erg modern. Zwembad lekker rustig en voldoende plek in zon en schaduw. De ligging is perfect. Je kunt Lopent moderne buurt van de stad bewonderen en het strand is ook lopend bereikbaar. Taxi vervoer naar het oude gedeelte van de stad en nationale parken zijn ook goed mogelijk en goedkoop te doen. Ook raad ik een tripje aan naar het Panama Kanaal. Personeel bracht ons erheen en haalde ons op voor slechts 5 euro. Ik raad dit hotel aan, aan mensen die de stad en omgeving willen verkennen en wat van het weer willen genieten in minder dan een week.

Super goede service behulpzaam en vriendelijk

Martin van Tol,
    1-5-2016

Gratis shutlebus van en naar de airport het is slechts 4 minuten van de airport sta je bij het hotel te wachten en het busje is net weg gaat er gewoon een reserve busje die jou gratis wegbrengt, kamers zijn erg luxe en het eten is er zeer goed, wij gaan daar altijd heen al we op doorreis zijn naar Boquette waar onze dochter woont.

Zij hebben regelmatig aanbiedingen waardoor de prijs ook zeer redelijk is, maar goed dat regelt onze panamese dochter.

Heerlijk hip 5 sterren hotel

Yordy Oertel,
    18-9-2014

Na onze reis wilden we eindelijk een beetje ontspannen. De laatste paar dagen hebben we heerlijk in het hotel geslapen.

prima plek

MK,
    29-5-2011

Helaas, niet alle kamers hebben balkon en/of patio (die van ons dus niet).

Verder zeer ruime kamer, behoorlijk hard bed. Zeer schoon.

Mooi gelegen zwembad,ruim voldoene ligstoelen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gunstige ligging, winkeltjes en restaurants in directe omgeving, ATM in casino. Op 10 minuten loopafstand van het uitgaanscentrum.

Enig minpuntje zijn de taxi's voor het hotel. Vragen rustig $ 12 voor een rit (ipv $ 2, maar daar kwamen we later pas achter). Echt irritant was het feit dat ze toevállig geen wisselgeld bij zich hadden...jaja

Voor een paar nachten prachtig

Peter,
    5-5-2011

Na hele eenvoudige hotelletjes te hebben gehad tijdens de voorgaande rondreis is dit wel even wat anders. Voor mij hoeft het niet zo luxueus, maar het zijn wel prachtige kamers en een mooi zwembad. Het buffet was de eerste avond redelijk en de tweede avond wat beter. Wij zaten in het hoofdgebouw omdat de hieronder beschreven huisjes werden opgeknapt.