Hotel Intercontinental Bethlehem

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Bethlehem voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Intercontinental Bethlehem in het Nederlands

Mooie uitvalsbasis

Eggie
12-6-2011

Goed hotel om de stad te verkennen en in bij te komen. Prachtig historisch gebouw. De kamers zijn erg mooi, zelf de standaard kamers. Bethlehem zelf is wel erg druk en toeristisch. Vooral de geboortekerk was wel erg kitsch, daar had ik meer van verwacht...

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Bethlehem in Bethlehem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Bethlehem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.