Hotel Eshel Hashomron

Hotel Eshel Hashomron
9,7

3 reviews over Hotel Eshel Hashomron in het Nederlands

Zou er graag weer naar toe willen.

Jannes
20-8-2011

Geweldig Hotel. Schoon. Goed eten, prima kamers. Vriendelijke personeel.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig en heel mooi

Theo
2-2-2011

Het hotel heeft een heel bijzondere bijbelse tuin over Judea en Samaria.

Gereisd Met vrienden in oktober 2006
2008

een heel prachtig hotel, een aanrader.

Theo van der Kuil
1-12-2008

Hotel Eshel HaShomron is een prachtige hotel, de eigenaren zijn zeer vriendelijk. Het hotel heeft ook een mooie bijbelse tuin.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eshel Hashomron in Ariel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eshel Hashomron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.