7,9

8 reviews over Hotel Zipser in het Nederlands

Prima, schoon en rustig hotel

B.S. de Vries
22-4-2014

Hotel Zipser bevindt zich een rustige wijk. De kamers zijn ietwat gedateerd, maar ruim en schoon. Hoewel de kamers aan de voorzijde vermoedelijk ook wel rustig zullen zijn (gelet op de ligging), zijn ze dat aan achterkant zeker. De 'superior'-kamer die wij hadden heeft een balkon en dat vonden wij erg plezierig. Het ontbijtbuffet is ruim opgezet, met veel keuze en alles is vers. De bediening zeer vriendelijk. Verder zijn er in de wijk meer dan genoeg café's en restaurants, dus daar hoef je de stad niet voor in.

De afstand tot het stadscentrum -waar de wijk Josefstadt aan grenst- is zowel te voet als met de tram binnen 10 minuten te 'bereizen'.

Kortom, wat ons betreft voor herhaling vatbaar al was het enige echte minpuntje de matig tot slechte wifi-verbinding op de kamer. Niettemin vonden vonden wij de prijs/kwaliteit-verhouding goed.

Gereisd Met partner in april 2014

Vriendelijk, netjes en goedgelegen Hotel

Geeroms
17-9-2012

Op doorreis naar Hongarije dit hotel gekozen omWenen te bezoeken. De receptionist heeft ons aangeraden om Schonbrun te bezoeken met de U-bahn. Alle uitleg en metroplan werd ons gegeven. Prima service. Daar we op doorreis waren en we onze hoofdbagage in onze wagen wouden laten werd ons een gesloten garage aan 15€ aangeboden. Het restaurant Fromme Hélène eveneens aangeraden door het hotel was zeer goed en niet te duur, op 50m van het Hotel. Heel goed gelegen om Wenen te bezoeken.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dichtbij centrum

kristaatjekeuning
4-8-2012

Vanuit het hotel ben je op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden en het centrum, dat was onze prioriteit. Kamers wat sober, maar we waren maar 1 nachtje in Wenen, dus maakte niet uit. Service goed, kregen parkeerplek in de garage terwijl we dat niet gereserveerd hadden. Ontbijt fantastisch! Totaal onverwacht. En wat is Wenen een prachtige stad. Prima hotel om Wenen te bekijken en 1 of 2 nachtjes te verblijven.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Zipser voor je op een rij gezet:

prima hotel voor een weekendje Wenen

leontinekluit
19-11-2011

Prima hotel voor een weekend Wenen. Op 200m. van de metrohalte & je loopt zo de binnenstad in. Uitgebreid ontbijtbuffet & nette basic kamers.

Gereisd Met vrienden in november 2011

Goede ligging ten aanzien van centrum / metro

Linda
7-5-2009

Voor een 5 daagse stedentrip hebben wij gebruik gemaakt van dit hotel. De internetsite van het hotel is ietwat mooier opgezet dan daadwerkelijk het geval is. Toch hebben wij een prettig verblijf gehad met een prima service. Hotelkamer (standaard 2pp) was prima en ruim. Personeel is vriendelijk. Ligging is perfect, binnen handbereik van het centrum en metreo is aan het einde van de straat!

Gereisd Met partner in mei 2009
2008

Vriendelijk en net hotel

yvonne en hans
27-9-2008

Klantvriendelijk personeel, goed ontbijt en ligt in een mooie buurt met openbaar vervoer op loopafstand. De kamer klein en keek op een rommelig binnenplaatsje.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Net hotel

P.F.J. van Belle
25-12-2007

Net hotel. Gunstige ligging t.o.v. centrum en U bahn. Kamer aan de kleine kant. Uitstekend ontbijt.

Gereisd Met partner in Tue Dec 25 2007 10:58:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk Hotel, op loopafstand van Centrum Wenen

Beckers
2-6-2007

Leuk Hotel, op loopafstand van Centrum Wenen.

Vriendelijk personeel, en een goed ontbijt. G Prijskwaliteit erg goed.

Gereisd Anders in Sat Jun 02 2007 17:00:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zipser in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zipser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.