1 review over Hotel Vienna Urban Resort in het Nederlands

Hotel voldded niet aan verwachting

Erwin van Bussel
12-6-2013

We hadden geboekt hier omdat het dicht bij Schloß Schonbrunn lag en de metro om de hoek was. Prijs was ok. Kamers waren groot genoeg en er was een zeer ruime schone badkamer met inloopdouche. Ontbijt was goed. Maar geen koffie en thee faciliteiten. En de inpandige pizzeria en bar was gewoon nooit open. Na 23hr ging het hotel op slot en moet je met je kamercard het rolluik openen om binnen te komen. Geen nachtwaker of portier. Geen fijn gevoel aan overgehouden. Als we nog een keer naar Wenen gaan zullen we zeker niet hier boeken want in de brochure stond het allemaal iets anders beschreven. Kamers werden iedere dag schoongemaakt en doucheschuim en shampoo werd iedere dag aangevuld. Maar gewoon het gemis van een bar of iets op de kamer is een groot gemis.

Gereisd Met partner in Fri Jun 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vienna Urban Resort in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vienna Urban Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.