Hotel The Art

Hotel The Art

We hebben een aantal aanbieders voor The Art voor je op een rij gezet:

Vrij Uit
Vrij Uit

1 review over Hotel The Art in het Nederlands

Goed hotel maar te ver gelegen

M
11-6-2013

Het hotel beloofde ons 10 minuten te voet van de Stephansdom te zijn, alleen al naar de metro had je 10 minuten te voet nodig... Voor de rest is het hotel heel goed. Goed ingericht, veel schilderijen (natuurlijk) heel schoon en een super ontbijt. Super service: toen we de deur niet open kregen kwam er meteen iemand boven. Het is een beetje buitenaf, maar daarvoor krijg je superkamers en een superontbijt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Art in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Art zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Art scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.