Hotel Stefanie

Hotel Stefanie
9,2

23 reviews over Hotel Stefanie in het Nederlands

perfect hotel om Wenen te bezoeken

niki, 26-8-2016

Het hotel ligt zeer goed, alleen de brug over het Donaukanaal oversteken en je bent in het toeristisch gedeelte. Het personeel is zeer vriendelijk. De inkom is mooi antiek ingericht. Het is makkelijk dat je een garage kunt bijhuren. Wij apprecieerden Eet kleine overdekt terras, zodat je 's morgens ontbijt kunt nemen. Het ontbijt is super met sekt. En de gebakjes zijn iedere dag anders. Kamer ruim. Ik zou niet weten wat ik zou verbeteren.

Goed ontbijt, kleine kamer

Bassie, 6-12-2014

We hebben hier drie nachten geslapen tijdens ons verblijf in Wenen. De kamer viel behoorlijk tegen; ontzettend klein! Zag er zeker niet uit zoals op de foto' s die op de site staan. Badkamer ook klein maar wel goed schoon. Douchen moest in het bad dus als je slecht ter been bent dan heb je moeite om je te douchen. Hadden wij gelukkig geen last van.

Het ontbijt is goed. Er is veel keus in brood, beleg, sapjes, yoghurt, fruit etc.

Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van de Schwedenplatz. Vandaar kun je alle richtingen op en stopt ook de bus vanaf het vliegveld.

Prima hotel en voor herhaling vatbaar

eldert ruiter, 30-10-2014

Het hotel is van buiten al een mooi gebouw. Binnen proef je de oude sfeer het best. Mooie entree en ook de eetzaal is erg fraai om te zien. Het personeel is bijzonder behulpzaam en netjes. De ontbijten zijn erg compleet en vers. Soms wat weinig ruimte als je iets later (na 09.00) komt. Onze kamer was niet te klein en alles was aanwezig. (kluisje, mini-bar oa). Bedden waren goed en wij hadden elke dag schone handdoeken terwijl wij daar niet om vroegen. Een aanrader dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Stefanie voor je op een rij gezet:

Uitstekend hotel met goede ligging

Philips Jaak, 7-1-2013

Dit is een zeer mooi en goed gelegen hotel.

Wij hadden een zeer grote en mooie kamer.

Het onbijt wat uitstekend eveneens de diner in het restaurant was zeer lekker.

Zeer vriendelijk en gedienstigd personeel.

Gezellige sfeer

Fam, 11-9-2012

Beetje keizerlijke sfeer opsnuiven in wenen kan goed in hotel stefanie. Het ligt perfect, op loop afstand van de u bahn. Met een beetje zoekwerk zijn er leuke restaurants in de buurt. Ontbijt was goed, al was de ontbijtzaal vrij massaal. De kamers vielen ietwat tegen qua ruimte. Verder een prma hotel om bijv in december Wenen eens te bezoeken.

Deftig maar beetje ouderwets

Piet, 19-8-2012

Prima ligging, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt kan in mooie zaal of op overdekt terras. Onze kamer was net, maar wat oubollig, wel airco die goed functioneerde, sanitair ok.

klassiek hotel

c.hendrikx, 16-1-2012

Ligging net buiten toeristisch centrum maar te voet in 10 min. bereikbaar.

Restaurant is uitstekend. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Kamers zijn netjes,badkamer wat sober.

Geboekt via touroperator en €70,- p.n.incl.ontbijt betaald; in hotel zelf kost kamer €179,- p.n. incl.

Mooie kamers en vriendelijk personeel

naam naamI van der Linden, 12-12-2011

ideale ligging met openbaar vervoer en centrum. Het ontbijt was uitgebreid en was goed verzorgd

Zeer mooi hotel

Ron 1, 31-10-2011

Het hotel ligt net iets buiten het centrum maar toch centraal, bv de Schwedenplatz is 5 minuten lopen.

Tram 2 op 180mtr.

Geweldig

Jan, 27-7-2011

Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Kamers zijn groot voor een stadshotel. Op prima loopafstand van de dom

We hebben een aantal aanbieders voor Stefanie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stefanie in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stefanie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stefanie scoort een 9.2 uit 10 op basis van 176 reviews.