Hotel Stadthalle

Hotel Stadthalle

9Fenomenaal

Oostenrijk, Wenen, Wenen

Je kunt vanaf nu meer dan 5.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 580p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

21 reviews over Hotel Stadthalle

• 2018
    9Gerhard van Holt09-09-2018

Zeer Goed

Het was een sfeervol hotel en de buitentuin was geweldig. Ontbijt zeer goed en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Hygiene zeer goed

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Wim en Jeanette10-08-2017

prima hotel

Een prima hotel, niets is te veel . Je kunt wat te drinken bestellen bij de receptie, dat wordt dan bij je gebracht. Ontbijt is goed, alles biologisch, en meer dan genoeg. alleen buiten ontbijten kan, maar er wordt daar wel gerookt wat jammer is voor zo'n hotel. Dit is het enige min puntje dat er in de binnen tuin mag worden gerookt. Dicht gelegen bij de tram en metro, koop een Vienna kaart en je kunt overal instappen. Wij waren in Augustes het was wel erg warm, maar dankzij de ventilator op de kamer goed uit te houden.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Lucienne03-05-2017

Fantastisch, modern en stijlvol.

Goede ligging t.o.v. openbaar vervoer maar toch rustig gelegen. Heel vriendelijk personeel dat je aan alle kanten wil helpen. Mooie kamers, van alle gemakken voorzien en schoon. Uitstekend (biologisch) ontbijt. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel zonder dat het opdringerig is. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Nicole Broeders-Goos10-05-2016

Fantastisch hotel voor bezoek aan Wenen

Dit hotel is een echte aanrader als je Wenen voor een paar dagen wilt gaan bezoeken. Op hooguit 10 minuten lopen van de metro/tram/bus en treinstation en binnen een kwartiertje zit je midden in het centrum van Wenen. De kamers zijn niet groot, maar bevatten alles wat je op een hotelkamer kunt verwachten; toilet, douche, wastafel, zitje, kast en een redelijk goed bed. De kamers worden dagelijks bijgehouden en zien er spic en span uit. Het personeel is uitermate vriendelijk en de lounge kun je 's avonds nog heerlijk onthaasten met een drankje. Er is geen bar in het hotel aanwezig, maar het personeel achter de balie is meer dan bereidt om je van een drankje te voorzien. Het ontbijt is in een woord geweldig. Heerlijk brood, broodjes, beleg, drankjes en yoghurt. Je kunt bij mooi weer lekker buiten ontbijten op hun binnenplaats. Als we teruggaan naar Wenen, boeken we zeker weer dit hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Maartje20-11-2015

Vriendelijk personeel en fantastisch ontbijt

Dit hotel is energieneutraal en erg eko- minded, tot aan de handzeep aan toe. Leuke sfeer en vlakbij de tramhalte. De kamer was keurig schoon en gezellig ingericht, Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Fantastisch ontbijt met veel bio- en regionale producten. Nog nooit een ontbijtbuffet gehad ergens in een hotel met zoveel variatie.

Gereisd met partner in november 2015

• 9hm_124-06-2015

Perfecte uitvalsbasis voor wereldstad Wenen

Prima 3 sterrenhotel dat de sterren meer dan waard is. Alles wat je nodig hebt is in het hotel of de onmiddellijke omgeving aanwezig. Het is een energiezuinig hotel, dat merk je aan de opschriften en adviezen, maar niet opdringerig. Ontbijt klasse, ecologisch verantwoord. Rustig gelegen vlakbij station Westbahnhof met U-bahn en trams die je in 10-15 minuten naar het centrum brengen. Aanrader voor wie Wenen wil ontdekken.

Alleen gereisd in juni 2015

• 8Marjolein05-10-2013

Heerlijk hotel!

Het hotel ligt op 5 min lopen van het Westbahnhoff, waar ook twee metrolijnen stoppen. Ook gaat de bus vanaf de luchthaven rechtstreeks naar het Westbahnhoff (40 min, € 12,-- pp voor retour). Aan de andere kant van de straat stopt tram 49. Met 10 minuten ben je bij het volkstheater en loop je zo het centrum in. De kamers zijn netjes, ruim en gezellig ingericht. Het ontbijtbuffet is heerlijk. Veel verschillende soorten brood/broodjes en vleeswaren. Lekkere verse thee, yoghurt, fruit etc etc. Personeel is erg vriendelijk. Recht tegenover het hotel zit een redelijk grote supermarkt waar je van alles kunt halen. Het is een prima uitvalbasis om Wenen te ontdekken! Zou zeker weer teug gaan als we weer naar Wenen zouden gaan.

Gereisd met partner in september 2013

• 10sammy-evil09-02-2013

Voor herhaling vatbaar!

Mooi hotel, netjes en alles aanwezig, je kan er niet dineren, maar dat is ook met restaurants in de buurt ook niet echt nodig. verder prima kamer, goed bed, ruim ontbijtbuffet. Westbahnhof met alle metro etc en winkels, in de buurt. Mochten we weer richting Wenen gaan we zeker weer hier heen. Schönbrunn is ongeveer 30 min lopen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Heidi16-08-2011

een aanrader

Zeer vriendelijk personeel. Bij terugkomst van een via hun geboekte excursie vroeg de receptioniste hoe het was geweest. Nadat zij door had dat de avond was tegen gevallen, heeft zij uit zichzelf contact opgenomen met de betreffende organisatie en geregeld dat wij een tegemoedkoming kregen. Klasse! Rustige, ruime kamer (tuinkant), overal appeltjes voor de dorst, lekker ontbijt en door openbaar vervoer in direkte omgeving in korte tijd alles bereikbaar. Tip voor avondeten; restaurantje boven bibliotheek op de grote trap aan einde tramstation Neubaugürtel. 5 Minuten vanaf hotel en mooi uitzicht. (binnen in gebouw is een lift :-) )

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8vera-rensink09-08-2011

Uitstekend hotel!

Net terug van een citytrip naar Wenen, waarbij we verbleven in hotel Stadthalle. Door een fout van de reisorganisatie was onze reservering niet aangekomen. Het personeel was erg vriendelijk en dacht met ons mee voor een oplossing. Uiteindelijk konden we in hotel Stadthalle blijven en moesten we na 2 dagen van kamer wisselen.

Onze eerste kamer was heel modern en de badkamer had een open karakter. Prachtige kamer! De tweede kamer lag in het wat oudere deel van het hotel, maar was ook prima in orde. Wel wat gehoriger! Elke dag werd er schoongemaakt. Het ontbijtbuffet is ook erg uitgebreid, met keuze uit broodjes, yoghurt, fruit, etc.

Vanaf metrostation Westbahnhof is het ong. 10 min. lopen naar het hotel. Met de metro ben je in een kwartiertje tijd in het centrum van Wenen. Goed te doen! Vanaf Westbahnhof vertrekt ook een bus die je voor €7,00 p.p. in 45 min. tijd rechtstreeks naar Vienna Airport brengt!

Hotel Stadthalle is zeker aan te raden voor een citytrip naar Wenen!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

4 tips over Hotel Stadthalle

• Marjolein, 05-10-2013 Rapporteren

Op de hoek bij het Westbahnhoff (boven de New Yorker) zit Vapiano, daar kun je heerlijk eten voor zeer weinig geld. In het centrum, vlakbij de opera zit er ook een. Ook leuk is de opera buiten volgen. Lekker op een stoeltje gaan zitten en de opera op het grote scherm buiten volgen. Het Hundertwassr haus is ook een aanrader, net als de village er tegenover.

• sammy-evil, 09-02-2013 Rapporteren

Mocht de musical Elisabeth nog draaien in het Raimund Theater zou ik zeker ( wel op tijd) kaartjes voor kopen, ze hebben ook staan plaatsen, maar via de website kun je online al kaarten bestellen, echt een aanrader om deze musical, met de nederlandse Annemieke van Dam als Sissi, te gaan zien en zeker in Wenen zelf!!!

• stefan_3, 23-12-2011 Rapporteren

Dit is een stad waar je geweest moet zijn, en dan wel voor minimaal een weekend.

0 vragen over Hotel Stadthalle

Hotel Stadthalle info