Hotel Stadthalle

25 reviews over Hotel Stadthalle in het Nederlands

prima hotel

Wim en Jeanette
10-8-2017

Een prima hotel, niets is te veel .

Je kunt wat te drinken bestellen bij de receptie, dat wordt dan bij je gebracht.

Ontbijt is goed, alles biologisch, en meer dan genoeg.

alleen buiten ontbijten kan, maar er wordt daar wel gerookt wat jammer is voor zo'n hotel.

Dit is het enige min puntje dat er in de binnen tuin mag worden gerookt.

Dicht gelegen bij de tram en metro, koop een Vienna kaart en je kunt overal instappen.

Wij waren in Augustes het was wel erg warm, maar dankzij de ventilator op de kamer goed uit te houden.

Fantastisch, modern en stijlvol.

Lucienne
3-5-2017

Goede ligging t.o.v. openbaar vervoer maar toch rustig gelegen. Heel vriendelijk personeel dat je aan alle kanten wil helpen. Mooie kamers, van alle gemakken voorzien en schoon. Uitstekend (biologisch) ontbijt.

Duurzaamheid staat hoog in het vaandel zonder dat het opdringerig is. Een aanrader.

Oude reviews (archief)

Fantastisch hotel voor bezoek aan Wenen

Nicole Broeders-Goos
10-5-2016

Dit hotel is een echte aanrader als je Wenen voor een paar dagen wilt gaan bezoeken. Op hooguit 10 minuten lopen van de metro/tram/bus en treinstation en binnen een kwartiertje zit je midden in het centrum van Wenen. De kamers zijn niet groot, maar bevatten alles wat je op een hotelkamer kunt verwachten; toilet, douche, wastafel, zitje, kast en een redelijk goed bed. De kamers worden dagelijks bijgehouden en zien er spic en span uit.

Het personeel is uitermate vriendelijk en de lounge kun je 's avonds nog heerlijk onthaasten met een drankje. Er is geen bar in het hotel aanwezig, maar het personeel achter de balie is meer dan bereidt om je van een drankje te voorzien. Het ontbijt is in een woord geweldig. Heerlijk brood, broodjes, beleg, drankjes en yoghurt. Je kunt bij mooi weer lekker buiten ontbijten op hun binnenplaats. Als we teruggaan naar Wenen, boeken we zeker weer dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Stadthalle voor je op een rij gezet:

Dit hotel is energieneutraal en erg eko- minded, tot aan de handzeep aan toe. Leuke sfeer en vlakbij de tramhalte. De kamer was keurig schoon en gezellig ingericht, Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Fantastisch ontbijt met veel bio- en regionale producten. Nog nooit een ontbijtbuffet gehad ergens in een hotel met zoveel variatie.

Prima 3 sterrenhotel dat de sterren meer dan waard is. Alles wat je nodig hebt is in het hotel of de onmiddellijke omgeving aanwezig. Het is een energiezuinig hotel, dat merk je aan de opschriften en adviezen, maar niet opdringerig. Ontbijt klasse, ecologisch verantwoord. Rustig gelegen vlakbij station Westbahnhof met U-bahn en trams die je in 10-15 minuten naar het centrum brengen. Aanrader voor wie Wenen wil ontdekken.

Heerlijk hotel!

Marjolein
5-10-2013

Het hotel ligt op 5 min lopen van het Westbahnhoff, waar ook twee metrolijnen stoppen. Ook gaat de bus vanaf de luchthaven rechtstreeks naar het Westbahnhoff (40 min, € 12,-- pp voor retour). Aan de andere kant van de straat stopt tram 49. Met 10 minuten ben je bij het volkstheater en loop je zo het centrum in. De kamers zijn netjes, ruim en gezellig ingericht. Het ontbijtbuffet is heerlijk. Veel verschillende soorten brood/broodjes en vleeswaren. Lekkere verse thee, yoghurt, fruit etc etc. Personeel is erg vriendelijk. Recht tegenover het hotel zit een redelijk grote supermarkt waar je van alles kunt halen. Het is een prima uitvalbasis om Wenen te ontdekken! Zou zeker weer teug gaan als we weer naar Wenen zouden gaan.

Voor herhaling vatbaar!

sammy-evil
9-2-2013

Mooi hotel, netjes en alles aanwezig, je kan er niet dineren, maar dat is ook met restaurants in de buurt ook niet echt nodig. verder prima kamer, goed bed, ruim ontbijtbuffet. Westbahnhof met alle metro etc en winkels, in de buurt. Mochten we weer richting Wenen gaan we zeker weer hier heen. Schönbrunn is ongeveer 30 min lopen.

Hotel met zeer aardig personeel.

Lavendelthema komt terug overal in terug, zowel in de aankleding als in de shampoo.

Nette kamer, wij hadden er een met een "open" badkamer (met een gordijn eromheen), heel leuk gemaakt.

Ligging dichtbij Weshbahnhof (5 min. lopen) met bus- trein- en metroverbinding. en de andere kant op (2 min lopen), ligt een tramhalte. Van daaruit is alles goed bereikbaar.

Directe omgeving van het hotel niet bijzonder, "stationsbuurt", wel rustig. Niet in het historische centrum gelegen, wel redelijk dicht bij Schönbrunn bv.

Door het zeer goed geregelde openbaar vervoer is het hotel een prima plek om van daaruit het mooie Wenen te bezien.

Ontbijt is lekker, vrij eenvoudig in diversiteit. Avondeten is in het hotel niet mogelijk.

Op de Westbahnhof zijn veel winkels en ook eetgelegenheden.

Prima hotel

stefan_3
23-12-2011

Prima hotel op 5 min lopen van het grootste OV knooppunt van Wenen(Westbahnhof), ze laten zien dat een hotel ook duurzaam kan.

Wat wil je nog meer een prima hotel met mooie ruime kamers, een lekker bed en een goed ontbijt. En overal dichtbij. Het hotel heeft meer in zich dan de 2steren die het nu heeft. Als we weer naar Wenen gaan ga ik niet meer zoeken.

Prima hotel!

Joyce
7-12-2011

Het hotel ligt vlakbij Westbahnhof. Bij het hotel kun je een Vienna card kopen. Kun je 72 uur onbeperkt met het openbaar vervoer. Met de metro ben je in 5 minuten in het centrum. Hotel is mooi, schoon en het ontbijt is goed. Tegenover het hotel is een supermarkt.

We hebben een aantal aanbieders voor Stadthalle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadthalle in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadthalle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stadthalle scoort een 9.04 uit 10 op basis van 25 reviews.