Spaanse Rijschool

5.7Voldoende

0.5km van centrum

• 7N01-05-2019

Leuk om te zien, maar betaal niet teveel

Wij hadden kaarten voor staanplaatsen. De voorstelling vonden wij aardig maar niet meer geld waard. Tijd voor vernieuwing!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2Carla29-03-2018

Niet doen!

De rijschool in de Hofburg is een prachtig gebouw. Maar geen kaartjes voor de show kopen. Erg onaangename mensen die je tegen hun zin naar je plaats wijzen.Voor 62 euro pp zit je helemaal boven in en moet je over de rand leunen om ver beneden iets te zien. De show is zeer teleurstellend. Korte optredens van 2 of 4 paarden die het nog moeten leren. Onderbroken door lange tijd in het donker terwijl iemand onverstaanbaar door een luidspreker in twee talen teksten roept. En waag het niet om in zo'n lange donkere pauze even op je telefoon te kijken hoe lang je nog moet, want dan springt er iemand letterlijk op je nek dat je niet mag Facebooken dat je je telefoon in je tas moet stoppen. Erg onaangenaam. De op twee na laatste show met de verschillende figuren is een beetje leuk, maar erg rommelig. De laatste 5 minuten is ook wel aardig met de 8 witte paarden. Als je de paarden echt wil zien kun je beter kijken als ze in Nederland optreden.

Gereisd met partner in maart 2018

• 2Kasteel25-05-2017

Zeer slecht

Kaarten voor de training 15 euro pp alleen maar rondjes draven meer niet slecht zicht onvriendelijk mensen

Gereisd met partner in mei 2017

• 3m_loogman27-05-2015

Hoge verwachting, maar teleurstellend

Kaarten voor de show gekocht, kaarten van 85 euro pp. Slechte plaats, daarnaast was de show niet noemenswaardig, geluid slecht, dus omroepster was niet te verstaan. Is echt het geld niet waard.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Dani09-05-2013

aanrader!!!!!!!!!!

maak de training mee, neem deel aan de rondleidingen vooral mis de show niet

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Josine21-12-2012

Geen foto's

Jammer: geen foto's maken! Daar wordt erg goed op toegezien, tot vervelend aan toe! Verder erg mooi en uitleg in meerdere talen.

Gereisd met partner in december 2012

• 7Corrie11-11-2012

goed navragen

ingeschreven en betaald voor de spaanse rijschool, moesten er al om half 9 zijn en werden we een bus ingestuurt voor siteseeing en mochten nergens uit de bus en kwamen zowat als laatste bij de rijschool waar we achterin moesten gaan staan, voor zitplaatsen was al lang vooruit gereserveert

Gereisd met partner in april 2008

• 8Esther26-06-2012

Prachtig schouwspel

Heel mooi om te zien, helaas was er geen show alleen morgen arbeitt met muziek. Wel leuk van nov t/m feb zijn geen show's dus wel iets om rekening mee te houden.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7grietje22-06-2012

prachtig

heel mooi gebouw, we hebben de paardenstallen bekeken en een rondgang door het gebouw gehad, heel mooi, jammer dat er in juli geen voorstellingen zijn, dan zijn de paarden op vakantie!

Gereisd met partner in juli 2010

• 6Henk Schipper30-05-2012

Tegenvaller

Wij hadden kaartjes voor de ochtend training, € 12 per stuk. Je zag alleen maar ruiters rondjes draven. Erg jammer!

Gereisd met partner in mei 2012

10 van de 20 reviews gezien