Hotel Schick Am Parkring

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag19°13°
Hotel Schick Am Parkring
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Schick Am Parkring voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Schick Am Parkring in het Nederlands

Met vrienden

Perfect hotel voor citytrip

peter-mariska
22-3-2011

Centraal gelegen aan het mooie Stadtpark. Metrostation op loopafstand.

Goede nette kamers. Ontbijtzaal is niet groot maar geweldig uitzicht over Wenen. Ontbijt zelf was ook erg goed en uitgebreid. Diner hebben wij hier niet genuttigd, maar dan raad ik een schnitzel van Figlmuller of amerkaans diner bij TGI Friday's aan.

Ben hier in 2007 met vriendin geweest en besloot in 2008 met moeder terug te gaan. Hadden een kamer met 2 aparte bedden ook dat was fijn.

Kortom voor een korte citytrip een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schick Am Parkring in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schick Am Parkring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.