Hotel Royal

Hotel Royal

FamiliehotelWeer vandaag24°15°
7,7

45 reviews over Hotel Royal in het Nederlands

Goed hotel, fantastische ligging in het centrum

Bast
22-4-2012

Mijn echtgenote en ik verbleven hier van 13 t/m 15 maart 2012. Prima hotel goede verzorging, nette goed verzorgde kamers. Ligging perfect aan Stephanplatz zeer centraal en midden in het winkelcentrum met metro station bijna voor de deur, van waaruit je alle kanten op kunt. Vanuit de hotellocatie is te voet het levendige centrum en de daar direct omheenliggende bezienswaardigheden goed te verkennen. Als we Wenen nogmaals bezoeken, zou hotel Royal zeker weer onze keus zijn.

Gereisd Met partner in maart 2012

Ideaal gelegen in centrum Wenen

bre9je
30-11-2010

Hotel Royal is een hotel dat middenin het centrum ligt. Heerlijk! Het hotel zelf is verouderd, tenminste de kamer die wij hadden. Een erg oude badkamer, een oudere stijl inrichting. Het ontbijt is prima. De ontbijtzaal wel druk. Wij hebben hier 's avonds niet gegeten.

Gereisd Met partner in december 2007

tegengevallen

marcia
24-8-2010

Onze kamer was oud. Er lag vieze vloerbedekking op de vloer. de badkamer was een soort geplaatste kabine in onze kamer. Wel schoon, maar echt niet van deze tijd.

Gereisd Met partner in augustus 2010

D-reizen

Leuk en ideaal gelegen hotel voor een stedentrip.

maaike
10-8-2010

Wij zijn in 2000 en 2003 in Hotel Royal geweest voor een stedentrip. Een leuk hotel met erg vriendelijk personeel. De inrichting is 'kitsch', maar past bij de stad waar je verblijft. Ze waren schoon en meer als ruim genoeg als je een stedentrip maakt, dan verblijf je toch weinig op je kamer maar ben je meer op pad. Het hotel ligt ideaal op de grens van het voetgangersgebied, net om de hoek bij de Stephansdom en Kärtnerstrasse. Alle bezienswaardigheden zijn heel goed te belopen, behalve het prater en Schloss Schönbrunn. Ga eens echte wienerschnitzel eten bij Figlmuller, wel 's ochtends al reserveren. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in september 2003

Centraal gelegen hotel

An en Roy
28-2-2010

Tijdens een stedentrip in augustus 2008 hebben we hier 5 nachten verbleven. Beetje oudbollig hotel, zeer centraal gelegen aan de Stephansplatz. We hadden een kamer met tussendeur naar een familiekamer, heel veel geluidsoverlast gehad van de kinderen van de buren. Verder een prima hotel voor een stedentrip. Ontbijt in buffetvorm.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Terugkom hotel

Otto
20-12-2009

Dit is onze 3e keer in dit hotel, zie mijn recensie van 28-12-2008 en van 28-1-2006. Ondanks alle kritiek heeft dit hotel een fantastische ligging, OK hotel Am Stephansplatz ligt tegenover de kathedraal en er zullen ookwel betere zijn, sowhat?-. We herkennen totaal niet de kritiek van J.vanDijk. Was ook een andere periodevan het jaar. Jammer voor hem/haar. We zullen weer terugkomen, want Wenen gaat tijdens de dagen voor Kerst gewoon niet vervelen.

Gereisd Met partner in december 2009

oud, stoffig, koud, gehorig- nooit meer

manja gerdesssen
19-12-2009

Het enige positieve: ligging geweldig tov centrum en metro. Hotel: gehorige kamers, veel last van vuilniswagens en bouwactiviteiten. De kamer was niet warm te krijgen, na 3 dagen klagen eindelijk een electrisch kacheltje gekregen. 4 sterren hotel, laat me niet lachen ! Zonde van het geld. nooit meer !

Gereisd Met partner in december 2009

goede uitvalsbasis voor bezoek stad

gerard en bert
13-11-2009

leuk hotel met wel wat gedateerde kamers. personeel is behulpzaam. Ontbijt was wat aan de magere kant.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt nooit en nooit meer

J.van Dijk
25-8-2009

slecht hotel,gedateerd,kamers klein,klimaatgekoelde kamer kunnen ramen niet open,ontbijt slecht w.o. oud brood,personeel is zeer attent wil alles voor je doen, 3 x intern vehuisd, prijs/kwaliteitverhouding klopt niet, extern parkeren is kosten verhogend. Hotel verzamelpunt van alle nationaliteiten, moslims maken zich boos over varkensvlees.nooit meer

Gereisd Met partner in augustus 2009

Plek kan niet beter in Wenen

Henk Workel
20-8-2009

Hotel Royal ligt ideaal: midden in Wenen, direct om de hoek van de Stephansplatz. Alle belangrijke bezienswaardigheden op loopafstand. Alleen Schönbrunn en het Zentralfriedhof (een aanrader! De kerk op dit kerkhof is in Jugendstil uitgevoerd) met ov. Onze kamer op 8e verdiepeing met airco. Geen probleem met verkeersgeluid. Voor eten een 7 gegeven omdat het ontbijt "ausreichend, aber nicht reichhaltig" (voldoende maar niet overdadig) was. Het dakrestaurant serveert heerlijke vis (prijs is er ook naar). De visschotel voor 2 personen bij Gutenberg aan de Bäckerstrasse is ook fantastisch. Voor een betaalbaar wijntje is de Weinwurm op de Stephansplatz een aanrader. Kent u het lied "Oh du lieber Augustin..."? Dan is bezoek aan de Griehenbeisl op de Fleischmarkt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2009

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.