Gasthof Riede

Kleine hotelsWeer vandaag21°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Riede voor je op een rij gezet:

3 reviews over Gasthof Riede in het Nederlands

Zeer fijn en klantvriendelijk hotel

ruudschroder
28-8-2014

Heerlijk hotel tussen het centrum (Stephansplatz/Karlsplatz) en Schönbrunn. Metrostation en bushalte op 100 m afstand. Kamers waren ruim, brandschoon en netjes ingericht (lcd-tv, minibar, 2 grote eenpersoonsbedden, heerlijke douche). Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Aug 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

strak, modern en netjes

zalmneusje
5-6-2012

Grote nette kamers die goed schoon zijn en lekker groot tweepersoonsbed. Dichtbij de metro.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg fijn hotel

Wouter
30-8-2010

Gasthof Riede ligt prima gelegen ten opzichte van het centrum. Het wordt gerund door een familie, die gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Het pand is mooi en de kamers cq. appartementen zeer ruim (althans, onze kamer wel). Een absolute aanrader als je in Wenen wilt verblijven.

Gereisd Met partner in Sun Dec 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Riede voor je op een rij gezet:

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Riede in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Riede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.