Kinderhotel

43 reviews over Hotel Regina in het Nederlands

Een klassiek Weens Hotel

Pieter,
16-1-2019

Een 125 jaar oud hotel, helemaal nog in de oude stijl. Wij hadden een kleine hotelkamer, maar het voldeed prima. Minpuntje was een defecte Fohn inde badkamer. Dat moet toch even gecontroleerd worden in een 4 sterren hotel. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het restaurant is prima. Het ontbijt vond ik een beetje tegenvallen in vergelijking met de vele andere hotels, die ik bezocht heb. Wel voldoende, maar het was het net niet. (weinig keuze, koude eieren, spek en warme koffie). Toch even dat vermelden. Verder was alles top.

Gereisd met partner in januari 2019

Onvriendelijk

Ingrid,
14-12-2018

Oudbollig en erg onvriendelijk personeel.

Eten in restaurant Roth is eenvoudig, smakeloos en personeel is bijzonder onvriendelijk tot afblaffen aan toe. Vriendelijkheid kost geen geld!

Gereisd met partner in december 2018

Super!

Maria de Cock,
11-8-2018

Een sfeervol hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ligging, schoon en uitgebreid ontbijt met mogelijkheid om gezellig buiten te eten.. geen minpunten ervaren.

Gereisd met vrienden in mei 2018

D-reizen

Je moet verliefd zijn of anders worden op de kantachtige gebouwen en de geweldige parken met de goede verbindingen van het openbare vervoer die je in een paar minuten van A naar B brengen. Heerlijk eten in de diverse restaurants die hun uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken. Een wauw effect op iedere hoek van de straat. Hotel Regionale waar je jezelf meer dan welkom voelt en niets teveel is voor de klant! Ik zeg doen Wenen en hotel Regionale dat midden in het centrum gelegen is en op loopafstand van het openbaar vervoer. Geniet ervan! U zult er geen spijt van krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel midden in een prachtige stad

Paul en Elly Stolk
31-7-2016

Klassiek Weens hotel op zeer handige locatie,vlakbij centrum.

Prettig personeel helpt met alles,ook met vragen over bezienswaardigheden etc.

Op het terras is het ook in de avond prettig toeven,je went aan de constant voorbijrijdende trams,die je overigens op de kamer niet hoort.

Kamers ouderwets ingericht maar wel kompleet,hoort wel bij Wenen.

Veel kleine restaurants in de wijk aan de overkant van de tramrails,probeer Oasia,lekker oosters eten en lieve mensen.

Bezoek de Votiv kerk naast het hotel met indrukwekkende gedenkplaten van gevallen soldaten.

Koop bij de receptie een meerdagenkaart voor de dubbeldekker rondritbus,wij hebben de rode en blauwe route gedaan,zo krijg je veel van Wenen te zien.

De bekende bezienswaardigheden zijn wel erg druk,wees daar op voorbereid.

OV is binnen het centrum niet echt nodig,in een half uur loop je dwars door het centrum van Ringstrasse (cafe Prueckel) naar het Donaukanaal (strandbar Tel Aviv).

Een geweldige stad met prachtige winkels en een gezellige sfeer!

Gereisd met partner in juli 2016

goed hotel in centrum Wenen

Nico
26-1-2016

Goed gelegen hotel aan de Votivkirche. Een majestueus gebouw in typische Ringstrasse-stijl. Vriendelijke bediening en een zeer ruim ontbijt. Handig is het restaurant Roth in het hotel, prijs/kwaliteit is het restaurant zeker in orde. Ondanks dat we met een Bongobon betaalden kregen we toch een aangename kamer. Voor een hotel in een grootstad zijn de gemeenschappelijke ruimtes en kamers best ruim te noemen (niet vergelijkbaar met een strand of plattelandshotel natuurlijk).

Gereisd met partner in januari 2016

Mooi centraal gelegen hotel

M. Kerkvliet
2-3-2015

Twee nachten verbleven in dit hotel voor een stedentrip Wenen. Het hotel is centraal gelegen en alle bezienswaardigheden (behalve Schloss Schonbrunn) zijn op loopafstand. Goede service (personeel spreekt goed Engels en zijn behulpzaam); nette kamers (simpel maar schoon); goed eten (lekker maar eenvoudig). Voor iedereen die een eenvoudig hotel wil en niet teveel luxe verwacht is dit een prima hotel! Mocht ik ooit weer naar Wenen teruggaan dan zeker weer naar dit hotel!

Gereisd met vrienden in februari 2015

Prima hotel, is aan te bevelen!

P. Weijkers
17-12-2011

Wij waren in juni 2011 in hotel Regina. Prachtig, sfeervol hotel. Geweldig ontbijt, je kon zelfs op het terras buiten eten, erg leuk! Restaurant Roth was ook prima,heel goed eten, tegen een normale prijs. Bediening was erg vriendelijk. Goede uitvalsbasis, de metro Schottentor zit vlakbij, als je de goede uitgang pakt (Währingerstrasse)zie je het hotel al liggen.

Bezienswaardigheden Votiv-kerk, concertgebouw etc op loopafstand, hotel is ook vlakbij het centrum.

Alleen onze kamer was echt niet geweldig, een douche in het bad, dat is toch echt uit de tijd.

Maar we zouden toch wel hotel Regina kiezen als we nog een keer naar Wenen zouden gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Prima hotel, sfeervol, op de binnenste ring.

roeljan.iris
2-4-2011

In februari een weekend vanuit dit hotel de stad bezocht. Een prachtig hotel op een mooie lokatie op loopafstand van veel mooie gebouwen en andere bezienswaardigheden. De hotelkamer (voorkant) was ronduit geweldig: luxe badkamer met toilet, ligbad, dubbele wastafel en bidet. Ook in het halletje van de hotelkamer nog een apart toilet. De slaapkamer was riant: enorm bed (wel harde matrassen en dunne kussens), bankje met 2 fauteuils en tafel, bureau met stoel, kasten, kapstok etc. Goed geïsoleerd: geen geluidsoverlast van verkeer. Ontbijtbuffet was zeer goed verzorgd met een ruim assortiment aan broodjes, zuivel, fruit, zoete broodjes en beleg. Verschillende sapjes naast de koffie en thee.

Het personeel was beleefd en bereidwillig om direct extra hoofdkussens te regelen. De laatste dag mocht onze bagage in het hotel blijven (in aparte ruimte) zodat wij nog ongehinderd van onze laatste vakantiedag konden genieten.

We komen graag nog eens terug in dit hotel in deze geweldige stad!

Gereisd met partner in februari 2011

Geweldig verblijf

Theo
16-3-2011

Dit hotel is werkelijk uitstekend in alle opzichten: het begon al met de ontvangst door het vriendelijke personeel, de koffer werd meteen aangenomen en op de kamer gebracht. Het voortreffelijke ontbijt 's-morgens; de prima kamer (met uitzicht op de Votiv-kerk), misschien iets te warm soms. Prima ligging dicht bij de historische binnenstad met alles op loopafstand. Prachtig gebouw.

Kortom: ons verblijf in Wenen is mede dankzij dit hotel tot een belevenis geworden.

Gereisd met partner in maart 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.