Hotel Post

63 reviews over Hotel Post in het Nederlands

Redelijk hotel

Mieke
3-10-2017

Op zich een prima hotel. Personeel vriendelijk. Kamers goed en schoon. Maar de douchewand sloot neit goed aan op het (gladde!) bad, waardoor alsnog alles nat wordt.

Ontbijt is slecht. Alleen keuze uit harde bolletjes, koffiebroodjes of cornflakes. Broodroosters waren er niet. Ook was er veel te weinig ruimte, waardoor je bij anderen aan tafel moest schuiven, maar wel eerst de vuile borden van de voorganger moest opstapelen.... Ontbijtruimte moet echt groter worden!

Verder is de ligging perfect!

heel goed perfect echt geweldig

renaat
10-6-2016

De kamers echt schoon en netjes bediening bij ontbijt ook heel vriendelijk

Uitstekend!

P & C
26-4-2016

Algemeen:

Wat ons betreft een ideaal hotel voor een stedentrip in deze prachtige stad.

Goed:

- ideale ligging op enkele minuten van de Dom en +/- 150 meter van een metrostation;

- prima kamer (goede bedden > stevig maar prima, voldoende ruim, goed schoongemaakt, prima badkamer);

- prima ontbijt en dicht bij een aantal leuke restaurants voor een lunch/diner.

Minder:

- soms wat druk bij het ontbijt (in ons geval rond 9 uur) echter de andere dagen geen enkel probleem.

Laatste keer

Elly
31-7-2012

Was zeer tevreden over dit hotel, ik was hier al eens, maar dit was de laatste keer. Het ligt zeer mooi in het centrum. Maar het personeel is ronduit stug. De kamer was groot, bedden redelijk, maar het badkamer- raam was ronduit smerig. Ontbijt niet netjes, 2x gebruikt ontbijtlaken gehad,

kopjes niet schoon geen glazen genoeg, zelf haar tussen het brood.

Dat ging mij te ver en ik kom dus niet meer terug

Prima hotel voor een stedentrip

Frank
16-6-2012

In januari 2012 vier nachten verbleven in een eenpersoonskamer. Netjes en schoon. Personeel blinkt niet uit in vriendelijkheid. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Zeer gunstig gelegen op slechts enkele minuten van de metro, midden in Wenen. Wenen is prachtig!

Sehr Gut!

Roos
27-12-2011

Net voor kerst vier dagen naar het prachtige Wenen geweest. Logeren in Hotel Post is ons zeer goed bevallen. Het ligt zeer centraal waardoor alle bezienswaardigheden te voet te bereiken zijn. Het gebouw is een heel erg mooi monumentaal pand. Wij hadden een kamer (nr 409) met een erg mooi en hoog plafond, uitzicht op de zijstraat, lekkere bedden en een ruime badkamer met douche én bad! Door de hoge plafonds is het wel een klein beetje gehorig maar desalniettemin hebben we lekker geslapen. Het ontbijtbuffet was niet heel uitgebreid maar wel lekker. Kaiserbroodjes, kaas, yoghurt, fruit, etc. Het personeel was ook vriendelijk (vooral als je probeert Duits te spreken). Tevens is de metro erg dichtbij met een directe verbinding naar Schloss Schonbrun. Kortom, wij hebben een geweldige tijd gehad. Twijfel dus niet en kies voor Hotel Post.

Mooi hotel, centraal gelegen

Kim
12-12-2011

Hotel Post ligt centraal in Wenen. Je bent te voet binnen 5 minuten op de Stephansplatz, maar je kunt er ook voor kiezen gebruik te maken van de metro of tram. De opstaplaats hiervoor ligt vlak bij het hotel (Schwedenplatz). De buurt waarin het hotel ligt is mooi, er zijn ook een aantal lekkere restaurants, dus je hoeft na een lange dag Wenen niet perse nog ver te gaan. Het personeel is erg vriendelijk en beulpzaam. De prijs-kwaliteit verhouding is ook prima. Wel zijn de opgeknapte kamers mooier dan de niet opgeknapte kamers. Maar zelfs de niet opgeknapte kamers zijn prima! De kamers worden netjes schoongemaakt iedere dag. Er is een restaurant in het hotel, wij hebben hier niet gegeten omdat er om het hotel zo veel restaurantjes zijn maar het zag er prima uit. Ook is er een bar waar je 's acvonds lekker wat kunt drinken. Al met al een heel mooi hotel dat zeer centraal gelegen is!

bedden hotel Post

H.A. Lazet
22-11-2011

Hotel is prima voor een paar dagen, maar de bedden zijn m.i. totaal versleten.

We hebben er 4 nachten geslapen, maar stonden iedere dag met rugpijn op.

Verder geen commentaar, want de stad Wenen is onovertrefbaar mooi

Verzorgd en vriendelijk hotel!

Jeanne
23-9-2011

Centraal gelegen, goed bereikbaar vanaf vliegveld met Vienna Airport Lines (half uurs buslijn naar Schwedenplatz) In 4 minuten loop je naar het hotel. Ontvangst prettig, konden al voor 10 uur op de kamer, uitchecken hoeft in dit hotel pas om 12 uur. Kamers zijn goed, ontbijt lekker en volledig (div. broodsoorten, vleeswaren, kaas, ei, jamsoorten, melk, yoghurt, koffie thee, sappen, vers fruit. Personeel op alle fronten netjes en vriendelijk. Alle mooie dingen in centrum goed beloopbaar. Voor de rest is een Vienna Card aan te bevelen (72 uur met bus, tram, metro) Ideaal en snel openbaar vervoer. De "Wiener" zijn zeer aardig en behulpzaam, spreken je al aan als je maar even op een kaart kijkt! Vragen direct of ze je kunnen helpen. Jongelui in de metro verontschuldigen zich dat ze zitten en bieden je hun plaats aan.

Wenen en hotel Post: voor herhaling vatbaar. Jeanne

prima stadshotel

Tinke Kruimer
16-8-2011

Hotel Post heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding.Onze kamers waren ruim met een zeer kleine badkamer.De matrassen van de bedden waren 'stevig' te noemen en bij de receptie zijn extra kussens verkrijgbaar. Het ontbijt was ruim voldoende ook het avondeten is éénvoudige kost, zo ook de prijs. Het Hotel is prima gelegen.vlakbij de Schwedenplatz,metro 1 en 4,tram 1 en 2 welke elk een halve ringstrasse rijden, overstap bij Opera.(maakt sightseeingtram/ of bus dan overbodig)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Post in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Post scoort een 7.8 uit 10 op basis van 63 reviews.