Hotel Papageno

Hotel Papageno

Kleine hotelsWeer vandaag28°20°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Papageno voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Papageno in het Nederlands

Gemoedelijk goed hotel, een aanrader

Astrid Looij
31-3-2011

Hotel Papageno is een goed middenklasse hotel met een goede service en vriendelijk personeel. Goede kamers, keurig ingericht (wij hadden een designkamer) met goede bedden, schoon en netjes. Goed ontbijt. Het hotel ligt op loopafstand van het drukke centrum. Helaas heeft het hotel geen eigen bar en geen (dak)terras of binnenplaats waar je bij mooi weer kunt vertoeven. De kamers aan de straatkant van het hotel zijn wat rumoerig. Wanneer je een raam c.q balkondeur open hebt staan hoor je heel goed het langskomende verkeer (dag- en nacht) Wanneer wij een volgende keer naar Wenen gaan en eventueel dit hotel weer boeken, zullen wij een kamer aan de binnenkant van het gebouw vragen.

Gereisd Met partner in maart 2011

Goed hotel, lekker ontbijt, goede ligging!

Mathijs Zwiers
17-1-2009

Hotel Papageno ligt op loopafstand van het centrum en metro is vlak bij. Naschermarkt is op loopafstand met in de buurt diverse eetgelegenheden.

Het hotel en kamers zijn netjes, wel gehorig. Ontbijt is heerlijk. Voor een stedentrip is dit een goed betaalbaar hotel, dicht bij het centrum.

Gereisd Met partner in december 2008

• Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papageno in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papageno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.