Hostel Palace Schlossherberge

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag12°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Palace Schlossherberge voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Palace Schlossherberge in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voordelig adres voor een bezoek aan Wenen

wilco
28-8-2010

Palace Schlossherberge ligt op een heuvel aan de rand van Wenen.

's avonds een mooi beeld van de stad. Bereikbaarheid met openbaar vervoer is niet optimaal. Kost een aantal overstappen.

Tijdens ons verblijf was er een groep die tot vrij laat nog actief was. De kinderen hadden daar geen hinder van, maar voor je eigen rust is het wat minder. Over het algemeen geldt dat je bij jeugdherbergen dit soms kan verwachten overigens.

Ontbijt en kamers zijn eenvoudig en voorzien van stapelbedden. Voor een kort bezoekje aan Wenen prima te doen. Als je Weense romantiek zoekt, dan moet je elders heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Palace Schlossherberge in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Palace Schlossherberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.