8,6

28 reviews over Hotel NH Wien City in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor een weekend Wenen!

Marco
5-2-2016

Prima hotel! Schoon. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Moderne kamer met een moderne badkamer. Metro station voor de deur.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

MyriamC
18-8-2014

Brochure van de touroperator en website van het hotel zijn zeer misleidend. Er worden grote 'suite' kamers beloofd ... onze kamer (no. 511) was klein, zelfs niet eens 20m². Het was een dakkamer met velux ramen, dus niks uitzicht. De kamer was ook helemaal uitgewoond en niet proper. Gordijnen waren stuk, tegels in de badkamer met stukken af, doorgezakt matras. Wij hadden een rustige kamer gevraagd, niet aan de straatkant. Wat kregen we? Een kamer aan de straatkant die ik uiteraard geweigerd heb. In ruil kregen we dan de dakkamer. Nu ja, de andere kamer was net zo klein. Het hotel ligt bovendien in een lelijke winkelstraat met goedkope ketenwinkels à la Zara, H&M, enz. De ingang van het hotel via de galerij is vies en 's nachts beter te vermijden. Het enige positieve was het ontbijt (hoewel de vloer van de ontbijtruimte ook vies was) en de gratis WiFi die het zelfs op de 5de verdieping nog goed deed. Hier kom ik nooit meer!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Prima hotel!

Hans
6-8-2014

Hotel NH Wien is zijn vier sterren waard. Met zijn centrale ligging ideaal voor een citytrip.... Fantastisch ontbijt buffet....

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

BESTE KEUS

Van Roy Vic
28-8-2012

Kamer, bed,matras,stilte,ontbijt = top. Metro Neubaugasse tegenover het hotel als je de uitgang STIFTGASSE neemt dan kom je zo in de gallerie waar de ingang van het hotel zich bevind.

Gereisd Met partner in Mon Aug 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen

Raili
Mon Jan 16 2012 14:27:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruime kamer met apart zitgedeelte met bank. Het hotel ligt geweldig, nabij de metro, midden in de winkelstraat. Ik vond het kamer wel wat kaal:Totaal gebrek aan sfeer

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Topper!

Mireille
15-12-2011

Verbleven hier van 27/11 - 30/11/11 Zoals iedereen al zei "prima gelegen hotel" "vriendelijk personeel!" "uitgebreid ontbijt" "vlakbij metro en winkels" "op wandelafstand van veel bezienswaardigheden!" "Suite's zijn aangenaam groot en gerenoveerd!" Ondanks de ligging, aan drukke winkelstraat, was daar in de kamers niets van te merken omdat het hotel eigenlijk achterin ligt. Als je met de taxi komt misschien beter adres van de Lindegasse geven dan rijden ze voor de ingang en moet jeniet door de winkelgaanderij. Tophotel/Topligging!

Gereisd Met partner in november 2011

Super gelegen hotel, ruime kamers

Echtpaar uit Ermelo
6-8-2011

Het hotel ligt ongeveer 70 van metrostation Neubaugasse. Ideaal. Ook lopend zijn veel bezienswaardigheden dichtbij. De kamers zijn ruim en je hebt een soort appartement met een barretje en tafelmodel koelkast, aparte eettafel en zitgedeelte. De slaapkamer is een aparte kamer. Er zijn verschillende supermarkten om de hoek; van heel luxe tot basic. Handig. Je kunt dit hotel gerust zonder ontbijt boeken. Op weg naar de metro zit Ströck. Dit is een broodjesketen. Hier heb je voor nog geen 6 euro een goed ontbijt en gratis WIFI.

Gereisd Met partner in Thu Aug 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel met uitstekende ligging

j.vermeulenbeerten
20-6-2011

Wij zijn hier drie nachten geweest en waren allemaal zeer tevreden. Zeer ruime kamer met kitchenette, zitgedeelte, aparte slaapkamer en ruime douche/tiolet. Supergoed ontbijt, Vriendelijk personeel.De ligging was uitstekende. Je stond direct bij het metrostation. Zeer rustig gelegen.Goede airco. Goede restaurants op loopafstand. We hebben geen minpunten. Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel centraal gelegen

fam. ten Have
20-10-2010

Wij zijn hier 3 nachten in de herfstvakantie geweest (2 volwassenen + kind 13 jaar). De kamer was zeer goed, voorzien van magnetron en minibar. Het sofabed was ook goed te beslapen. Het ontbijt was meer dan voldoende en zeer lekker. Je moet wel even zoeken naar de ingang, vanaf de metro. Het is wel zeer centraal gelegen aan dé winkelstraat van Wenen, totaal geen geluidsoverlast van de winkelstraat.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010

Prima hotel zonder franje

rubro
25-8-2010

Nette kamers, correcte service en een uitstekend ontbijtbuffet in een rustig overzichtelijk zaaltje met een moderne uitstraling. Hotel ligt wel iets van de weg af, dus even zoeken, maar de ingang van Metro-station Neubaugasse is een goed herkenningspunt.

Gereisd Met partner in Sun Sep 21 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Wien City in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Wien City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.