8,8

We hebben een aantal aanbieders voor NH Wien Atterseehaus voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel NH Wien Atterseehaus in het Nederlands

Uitstekende accomodatie voor een stedentrip

hans
6-11-2014

Hotel Attersee ligt midden in een van de bekendste winkelstraten van Wenen en op een kleine 100 meter van een metrostation. Je bent binnen 10 minuten in de binnenstad van Wenen. De suites zijn ruim en schoon. Er is geen restaurant in het hotel maar er zijn genoeg mogelijkheden in de buurt om goed te kunnen eten. Het ontbijt is eenvoudig en goed.

Gereisd Met partner in Sun Oct 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig hotel

sefre
30-6-2013

Mooie ruime suites, uiterst vriendelijk en hulpvaardig personeel, een eerste klas ontbijt in een prettige ruimte. De ligging is perfect: aan de Mariahilferstrasse met een metrostation vlakbij en op loopafstand van het museumkwartier. Gaan we zeker nog eens doen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matige kamer, goede locatie

bert4u
23-5-2012

Vanaf vliegveld via CAT en U3 direct voor de deur uitstappen. Zeer fijne locatie. Hotel is gedateerd, is aan opknapbeurt toe. Suite is bescheiden, slaapkamer klein. geen TV in slaapkamer, oude buistelevisie alleen in zitdeel. Badkamer zeer basaal, met onhandig geplaatste verlichting. Fitness bevat een fiets en een cross trainer... maar dat was voor mij voldoende.

Gereisd Zakelijk in Mon May 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect gelegen hotel

Hetty
16-5-2012

Perfect gelegen hotel aan de Mariahilferstrasse, metro schuin tegenover de ingang van het hotel. Mooie suite kamers en een uitgebreid ontbijt echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Ad
9-5-2012

Hotel NH Atterseehaus Suites is prima gelegen in excellente winkelstraat, metrostop voor de deur van het hotel, 2 metro stops van stadscentrum Wenen en 1 metrostop van treinstation Westbahnhof; met CAT (City Airport Train) naar Wien Mitte en overstap op U-bahn (metro) in 30 à 40 minuten van vliegveld naar hotel vice versa.

Gereisd Met partner in Sun Apr 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

janelly
26-12-2011

Midden in de langste winkelstraat van Wenen. Metro ingang voor de deur.

Gereisd Met partner in Tue Dec 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel!

Maria
22-12-2011

Zeer nette kamer, we hadden een kamer op de 6e verdieping aan de voorkant, uitzicht op de winkelstraat, 1 ochtend geluidsoverlast van het lossen van vrachtwagen. Wij vonden het ontbijt uitgebreid en lekker. Het pesoneel is super vriendelijk. Er is een etage met kamers waar gerookt mag worden. Wij vonden het een fantastisch hotel.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vrij goed

FCML.
20-11-2011

hotel is gelegen in winkelstraat. Onze kamer lag aan de straatkant en je hebt er inderdaad wel wat last van het verkeer. Maar meer nog dan het verkeer heb je er last van de leveranciers van de winkels die er vanaf 6 uur s'morgens vrij veel lawaai maken bij het lossen. De kamers zijn wel vrij ruim. Het ontbijt is verzorgd en goed maar ook niet super. Voor WiFi betaal je 6 euro per uur en dat vind ik toch wel vrij overdreven voor een keten als NH. Dit zou toch een extra gratis service mogen zijn. De U(metro) ligt op 20 meter van de ingang dus dat is wel vrij gemakkelijk.

Gereisd Met partner in november 2011

gewoon fantastisch/ prachtig

truus de mier
8-11-2011

Ik een moeder van 52 jaar , was er samen met mijn dochters van 29 en 25 jaar. Een hotel in de mariahilfestrasse ,alle winkels / museums op loop afstand, een heel goed 4 sterren hotel, zeer uitgebreid ontbijt buffet, en bij het ontbijt uitzicht over de stad wenen, de kamer bestaad uit 2 kamers met een bar, alles klopt bij dit hotel gewoon fantastich.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2011

Superplek in centrum.

albert
30-9-2011

Erg goed gelegen hotel. Grote kamer; slaapgedeelte apart. Zorg er wel voor dat je niet aan de straatkant van het hotel een kamer krijgt, want er is veel verkeerslawaai; aan de achterkant weliswaar geen uitzicht, maar wel heerlijk rustig slapen. De meeste highlights zijn op loopafstand. Parkeergarage onder hotel, eenvoudig met de lift vanuit de garage naar de lobby van het hotel. Parkeerkosten (€18 pd) betalen bij de receptie en niet in de automaat (€ 30 pd!). Ontbijt prima, maar wel diverse keren moeten vragen om broodjes enzo bij te vullen.

Gereisd Met partner in september 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Wien Atterseehaus in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Wien Atterseehaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.