Pension Neuer Markt

33 reviews over Pension Neuer Markt in het Nederlands

Prima voor paar nachtjes

Ans pross
17-7-2018

Ligging is super verwacht geen luxe maar slapen en ontbijt is goed.leuke Pratertour in koets gemaakt aangeboden door het pension , transfer na het vliegveld ook perfect geregeld!

Voldoet voor steden trip

Gast 2018
30-1-2018

Pension Neuer markt ligt midden in het centrum, paar 100 meter van de StephansPlatz waar de U- bahn zicht bevind, de bushaltes en een op stap plaats voor de koetsjes. En natuurlijk de talrijke winkeltjes, Cafe's en eet gelegenheden.

Het pension is niet heel modern, maar voldoet. Schone, nette, ruime kamer. Voldoende ruimte voor de kleding (waren met ons vieren), kleine maar nette badkamer, goede bedden en een mooi uitzicht! Ontbijt is klein, maar in alles voorzien.

Alleen het personeel is niet vriendelijk! Kort, verveeld, chagrijnig en weinig behulpzaam. Alleen de laatste dag bij het ophalen van de bagage zat er een vriendelijke dame.

Niks mis mee

Willem
13-4-2014

Alles eenvoudig maar je gaat niet naar Wenen om van de kamer te genieten. Alles is op loopafstand (voor de wandelaars zelfs Schönbrunn) dus de auto kan in de garage blijven staan. Ontbijt is ruim voldoende maar verwacht geen hoogstandje. Kan ook niet voor dat geld. Voor een paar tientjes in het hart van Wenen. Prima. Wij waren tevreden.

D-reizen

Kamer voor 3 personen geboekt en vrijwel alleen gebruikt om te slapen. Pension ligt midden in het centrum en alle bezienswaardigheden zijn zelfs te voet bereikbaar. Ontbijt wel wat eenvoudig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Shuttleservice van en naar luchthaven voor slechts € 12,- p/p enkele reis. Kamers zijn qua meubilair wel verouderd en sleets.

Kortom mooie ligging maar wij gaan er niet meer terug.

prima, niets op aan te merken

ljmeuris
25-4-2012

super centraal gelegen, alles netjes en schoon. Vooral STIL: geen dicht slaande deuren of geluiden van andere gasten!! alles zeer schoon en netjes, doch eenvoudig. Ontbijt eenvoudig, maar alles is er en is in orde. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Fantastische ligging in centrum, smoezelige kamer

Fam van Uden
17-10-2011

Pension Neuer Markt ligt in het centrum van Wenen. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand of zijn snel met de metro bereikbaar.

Kamer was groot maar badkamer vrij klein. Door vloerbedekking en (oud) tapijt hing er wat muffe lucht in de kamer. Was echter niet hinderlijk.

Er wordt alleen ontbijt geserveerd in bufffetvorm. Was sober maar wel vers meer dan genoeg.

Fantastische uitvalbasis voor citytrip

Sandra
9-5-2011

Zoals al gemeld wordt in andere reviews is het inderdaad een beetje vergane glorie bij dit pension. Maar voor ons 'low budget' reizende studenten was dit een fantastische plek om Wenen te verkennen. Vooral ook het feit dat we voor nog geen 5,- Euro gebruik konden maken van de parkeervergunning van het pension was super. Natuurlijk was het bed niet geweldig, maar de vriendelijkheid van het personeel in combi met het prima ontbijt, de goede locatie en de prijs maakt dat wij dit pension aan iedereen aan zouden willen raden!

fijn pension voor een lage prijs

Iris
11-2-2011

Pension is inderdaad wat verouderd, maar het heeft zijn charme. Vriendelijk personeel, hielden de kamer en toilet goed schoon. Als je naar buiten stapt zit je midden in de stad, dichtbij de bezienswaardigheden.

We hadden voor 4 nachten 100 euro per persoon betaald, (dan kan je eigenlijk niet zo veel verwachten) maar het viel ons reuze mee. We zouden er zo weer naartoe gaan, je bent toch het grootste deel van de tijd in de stad.

een minpuntje: het matras was erg hard en er lagen van die dunne kussens op, we moesten dekens dubbel vouwen om een beetje fatsoenlijk te kunnen slapen.

Prima ligging maar erg verouderd en sleets.

Dinie en Linda
31-10-2010

Pension Neuer Markt is een prima uitvalsbasis,alles op loop afstand.

Openbaar vervoer,winkels en restaurants lekker dichtbij.

Het pension zelf heeft betere tijden gekend,in de kamers was het vloerkleed helemaal versleten!

De bedden waren ook af,en alles straalde een beetje vergane glorie uit.

Personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was ook genoeg en oke.

Niet zo luxe maar wel zeerr centraal

JP en NvD uit H
14-9-2010

Kamer was wat verouderd. Wc en douche/bad -prima! Ontbijt - ok! Onder het pension begon om 07.00 uur geboor van verbouwingswerkzaamheden. Wij waren hier niet over geinformeerd. Slordig! Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Perfecte ligging in het centrum. Haal- en brengservice van en naar vliegveld is goed geregeld. Als kritisch gebruiker kan ik een ieder aanraden van dit pension gebruik te maken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Neuer Markt in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Neuer Markt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.