Pension Neuer Markt

33 reviews over Pension Neuer Markt

• 2018
    7Ans pross17-07-2018

Prima voor paar nachtjes

Ligging is super verwacht geen luxe maar slapen en ontbijt is goed.leuke Pratertour in koets gemaakt aangeboden door het pension , transfer na het vliegveld ook perfect geregeld!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Gast 201830-01-2018

Voldoet voor steden trip

Pension Neuer markt ligt midden in het centrum, paar 100 meter van de StephansPlatz waar de U- bahn zicht bevind, de bushaltes en een op stap plaats voor de koetsjes. En natuurlijk de talrijke winkeltjes, Cafe's en eet gelegenheden. Het pension is niet heel modern, maar voldoet. Schone, nette, ruime kamer. Voldoende ruimte voor de kleding (waren met ons vieren), kleine maar nette badkamer, goede bedden en een mooi uitzicht! Ontbijt is klein, maar in alles voorzien. Alleen het personeel is niet vriendelijk! Kort, verveeld, chagrijnig en weinig behulpzaam. Alleen de laatste dag bij het ophalen van de bagage zat er een vriendelijke dame.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

8Willem13-04-2014

Niks mis mee

Alles eenvoudig maar je gaat niet naar Wenen om van de kamer te genieten. Alles is op loopafstand (voor de wandelaars zelfs Schönbrunn) dus de auto kan in de garage blijven staan. Ontbijt is ruim voldoende maar verwacht geen hoogstandje. Kan ook niet voor dat geld. Voor een paar tientjes in het hart van Wenen. Prima. Wij waren tevreden.

Gereisd met partner in maart 2014

• 7Roy07-04-2013

Super ligging hartje centrum, hotel wat eenvoudig

Kamer voor 3 personen geboekt en vrijwel alleen gebruikt om te slapen. Pension ligt midden in het centrum en alle bezienswaardigheden zijn zelfs te voet bereikbaar. Ontbijt wel wat eenvoudig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Shuttleservice van en naar luchthaven voor slechts € 12,- p/p enkele reis. Kamers zijn qua meubilair wel verouderd en sleets. Kortom mooie ligging maar wij gaan er niet meer terug.

Gereisd met partner in april 2013

• 9ljmeuris25-04-2012

prima, niets op aan te merken

super centraal gelegen, alles netjes en schoon. Vooral STIL: geen dicht slaande deuren of geluiden van andere gasten!! alles zeer schoon en netjes, doch eenvoudig. Ontbijt eenvoudig, maar alles is er en is in orde. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Sandra09-05-2011

Fantastische uitvalbasis voor citytrip

Zoals al gemeld wordt in andere reviews is het inderdaad een beetje vergane glorie bij dit pension. Maar voor ons 'low budget' reizende studenten was dit een fantastische plek om Wenen te verkennen. Vooral ook het feit dat we voor nog geen 5,- Euro gebruik konden maken van de parkeervergunning van het pension was super. Natuurlijk was het bed niet geweldig, maar de vriendelijkheid van het personeel in combi met het prima ontbijt, de goede locatie en de prijs maakt dat wij dit pension aan iedereen aan zouden willen raden!

Gereisd met vrienden in april 2011

• 7Iris11-02-2011

fijn pension voor een lage prijs

Pension is inderdaad wat verouderd, maar het heeft zijn charme. Vriendelijk personeel, hielden de kamer en toilet goed schoon. Als je naar buiten stapt zit je midden in de stad, dichtbij de bezienswaardigheden. We hadden voor 4 nachten 100 euro per persoon betaald, (dan kan je eigenlijk niet zo veel verwachten) maar het viel ons reuze mee. We zouden er zo weer naartoe gaan, je bent toch het grootste deel van de tijd in de stad.

een minpuntje: het matras was erg hard en er lagen van die dunne kussens op, we moesten dekens dubbel vouwen om een beetje fatsoenlijk te kunnen slapen.

Gereisd met partner in februari 2011

• 5Dinie en Linda31-10-2010

Prima ligging maar erg verouderd en sleets.

Pension Neuer Markt is een prima uitvalsbasis,alles op loop afstand. Openbaar vervoer,winkels en restaurants lekker dichtbij. Het pension zelf heeft betere tijden gekend,in de kamers was het vloerkleed helemaal versleten! De bedden waren ook af,en alles straalde een beetje vergane glorie uit. Personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was ook genoeg en oke.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 8JP en NvD uit H14-09-2010

Niet zo luxe maar wel zeerr centraal

Kamer was wat verouderd. Wc en douche/bad -prima! Ontbijt - ok! Onder het pension begon om 07.00 uur geboor van verbouwingswerkzaamheden. Wij waren hier niet over geinformeerd. Slordig! Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Perfecte ligging in het centrum. Haal- en brengservice van en naar vliegveld is goed geregeld. Als kritisch gebruiker kan ik een ieder aanraden van dit pension gebruik te maken.

Gereisd met partner in september 2010

• 0Marion05-09-2010

Geweldig!

Pal in het centrum, met de U-bahn op 50 m afstand. Het ademt de sfeer van vergane glorie, het tapijt is sleets maar het personeel is uitermate klantvriendelijk en aardig. Verder is alles kraakhelder. Prima badkamer, heerlijk ontbijt.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Pension Neuer Markt info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette