Hotel Mercure Raphael

Hotel Mercure Raphael

7.4Goed

Oostenrijk, Wenen, Wenen

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 347p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.4Goed

28 reviews over Hotel Mercure Raphael

• 4hotel is overall vies en achterstallig onderhoud20-08-2015

vies hotel met heel veel achterstallig onderhoud

hotel kamers zijn met vloerbedekking die zwart is van het vuil. overal dikke lagen stof en in badkamer dikke tranen bruine drap onder kranen. zeker het geld niet waard. bij klacht werd er extra gepoetst maar dat bleek alleen even extra stofzuigen. ontbijt 3 keer boter teruggegeven maand over datum maar werd niets mee gedaan. boter de dag erna er weer bij. hotel is vervuild achterstallig onderhoud, volgens receptie staat het op de planning voor renovatie en daar heb je als klant maar mee te dealen volgens omschrijving moet er een bar zijn klopt maar niet geopend voor topprijzen kun je een biertje uit koelkast halen. parkeergarage vol met afval en 15 euro per nacht voor auto.. overnachtingsprijzen los van 199 euro per kamer/nacht. echt ongehoord. zeker geen aanrader. en touroperators konden niets voor je doen als je belt.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7yasmin09-02-2014

Prima hotel voor stedentrip

Het is een prima hotel voor een stedentrip. Kamer en badkamer zijn netjes, wel wat verouderd. Heerlijke douche en bad. Ontbijt is ruim voldoende. Bedden zijn naar mijn zin te hard. Kamer was erg warm, maar dit is op te lossen door de verwarming uit te draaien. Hotel ligt zeer dicht bij Westbahnhof. Dit was voor ons ideaal, alles is met de metro goed bereikbaar.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Esther26-06-2012

Leuke huwelijksreis

Het was een netjes hotel, goede vriendelijke service, lekker uitgebreid ontbijt. en dicht bij de MariaHilfer Strasse (een grote betaalbare winkelstraat)

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Brink A.24-12-2011

komen terug

Zeer goed bevallen. Uitstekend gelegen t.o.v. openbaar vervoer ( Westbahnhof = bus verbinding Airport,U-bahn, bussen, tram ( o.a. vlug naar Ostbahnhof voor 1 uur trein naar Bartislawa).

Gereisd met partner in december 2011

• 7jac03-12-2011

gunstig gelegen van centrum en vliegveld

hotel heet sinds kort All Seasons Wien President met een perfekt ontbijt en voor z'n prijs leuke kamers. consumpties s'avonds peperduur. receptie zeer klantvriendelijk.

Gereisd met partner in november 2011

• 7J. A. 30-08-2011

Goed voor een paar nachten.

Buiten zie je alleen maar een bord met All Seasons en nergens zie je de naam Das President... Handig! Er was airco op de kamer en dat was met midden 30 graden fantastisch. De badkamer was prachtig. De kamers ietwat ouderwets, maar lekker ruim. De bedden waren idd behoorlijk hard. Het ontbijt was goed muv van het brood. Het personeel vonden wij niet (allemaal) even vriendelijk. Toen we klokslaf half 7 bij het ontbijt stonden, werd er eerst beweerd dat we een half uur te vroeg waren. Bij navraag ontdekte ze dat we toch om 6:30 u mochten ontbijten, maar liet ze ons nog 5 minuten wachten. Bij het uitchecken gaven we de keycard af. Het enige wat ze zeiden was: Danke. Wiedersehen. De ligging t.o.v. Westbahnhof was ideaal. Je kon het lopend af en anders ligt er om de hoek van het hotel een metrostation. Al met al een hotel waar je prima een paar dagen kan verblijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9Maarten en Renate27-07-2011

Fantastische vakantie gehad

Hotel Das president is niet het beste hotel in Wenen, maar voor wat je krijgt en de prijs die je betaald, is het zeker de moeite waard om naar dit Hotel toe te gaan. Kamers zijn prima, wij hadden toevallig deze keer een gerenoveerde kamer met LCD tv. We hadden de laptop mee, die kon aangesloten worden op de tv, dus konden s'avonds gewoon lekker eigen films kijken. Ontbijt is prima, niet super veel keus maar voor oostenrijkse begrippen prima. Ontbijt is helemaal zelfservice, maar de dames zijn altijd bereid om even te helpen. TIPS: De italiaan in de straat van het hotel is erg goed (hotel uit rechts, overkant op de hoek)Ga zeker eten bij bauernbrau (hotel uit rechts, eind van de straat links, zit aan de linkerkant. Oogt wat rustiek en behoorlijke kroeg feel, maar eten is er perfect, en niet duur. (Eigen gebrouwen bier hier ook een tip) Daarnaast is de vakantie niet compleet zonder ijs gegeten te hebben bij paolo bortolotti. (drie zaken in de maria hilferstrasse.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Marjolein25-05-2011

Goed....maar geen 4 sterren waard.

Het hotel is goed maar geen 4 sterren waard. Eerder 3 a 3.5. Goede uitvalsbasis voor een stedentrip. Winkelstraat om de hoek evenals het openbaarvervoer. Ga heerlijk eten bij het restaurantje op de hoek (Hagentaler). Goed, uitgebreid en zeer betaalbaar en lekker eten. Kamers van hotel zijn oke. Bedden inderdaad aan de harde kant. Kamers erg warm maar gelukkig airco aanwezig. Ontbijt goed. Wij hebben het goed naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8jeroen & amända23-03-2011

mooi schoon

een schoon hotel kamer een beetje oud met modern gematch zoals plasma tv nette badkamer wel erg warm op de kamer maar de verwaring is uit te draaien met knop aan de grond een goed ontbijt met genoeg keuze en word goed bijgevult alles mooi centraal gelegen

Gereisd met partner in maart 2011

• 7Marjon Harmsen19-12-2010

Rustig hotel,goede ligging

Goed hotel voor stedentripje. Openbaar vervoer is niet nodig, alles ligt op loopafstand. Ontbijt super uitgebreid alleen de broodjes waren niet vers. Genoeg goede en voordelige eetgelegenheden in de directe omgeving.

Gereisd met partner in december 2010

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk